Akcija spodbujanja uporabe povratne steklene embalaže

V Sloveniji se vsako leto srečujemo z več kot 200.000 tonami nepovratne embalaže. Njeno sortiranje, predelava ali celo odlaganje na deponije obremenjujejo ne samo okolje, ampak tudi podjetja in nas, prebivalce. Pivovarna Laško zato v teh dneh začenja akcijo spodbujanja potrošnikov k uporabi povratne steklene embalaže.

Akcija, ki so jo poimenovali Flaško nazaj v Laško, se nanaša na blagovno znamko Laško Zlatorog, njen namen pa je razširiti uporabo povratne steklene embalaže tudi na druge blagovne znamke. Za ozaveščanje potrošnikov so se odločili, ker je razmerje med uporabo povratne in nepovratne embalaže v Sloveniji precej slabše kot v primerljivih evropskih »pivskih« državah: pri nas se proda le približno 40 odstotkov piva v povratnih steklenicah, na Irskem, Češkem, v Nemčiji in Veliki Britaniji več kot 60 odstotkov.

Z vidika potrošnikov je uporaba nepovratne embalaže neracionalna, saj je pivo v steklenici cenejše, za prazno steklenico pa v trgovini vrnejo tudi kavcijo v višini 0,1 evra. »Nekateri se še spomnimo časov, ko smo hodili v trgovine po pivo z zaboji steklenic. To žlahtno navado, tako z vidika okolja kot stroškov kupca in proizvajalca, želimo obuditi in dodatno spodbujati z akcijo, ki jo začenjamo v teh dneh,« pravi Jure Struc, direktor marketinga Pivovarne Laško.

V Nemčiji se steklenica piva vrne v pivovarno tudi več kot petdesetkrat, kar znatno prispeva k manjšemu obremenjevanju okolja z odvečno nepovratno embalažo, ki pri nas pogosto še vedno konča na odlagališčih. Pranje in sterilizacija steklenic potekata v zaprtem sistemu, ki ne dovoljuje izpustov onesnažene vode v naravo. Proces je tudi cenejši kot proizvodnja novih pločevink ali plastenk. Pri večji uporabi povratne embalaže torej prihranita tako kupec kot proizvajalec, skupna dodana vrednost pa je skrb za okolje.

KOMENTARJI

PIJEM LAŠKO, HČIJEM UNION
28. 5. 2011 20:55

bla, bla, bla..... pivo v pločevinki je bolj mobilno.

Coralee
17. 5. 2011 12:22

Very true! Makes a change to see soemnoe spell it out like that. :)

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE