Sejem MOS 2015: Trije najboljši podjetni talenti

11. 9. 2015 | Besedilo: Ba. P. | Fotografije: Celjski sejem in arhiv podjetij

sejem MOS, Mosovi podjetni talenti

Družba Celjski sejem, medijsko-založniška hiša Energetika.net in podjetje Pro-bit so na posebnem dogodku v okviru sejma MOS razglasili tri najboljše podjetne talente. Zmagovalec je podjetje Viar z zložljivimi očali za virtualno resničnost in storitvijo za digitalizacijo fizičnih prostorov, na drugo mesto se je uvrstilo podjetje SipaBoards s prvim samonapihljivim električnim supom, na tretje pa podjetje Spera z lesenim otroškim telovadnim igralom Oti. Projekt je potekal pod častnim pokroviteljstvom predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja.

Spomnimo: na letošnjem sejmu Mos se v družbi več kot 1500 razstavljavcev predstavlja tudi deset podjetnih talentov – poleg v uvodu omenjenih še: DS Meritve iz Slovenske Bistrice s sistemom 2GG za daljinsko odčitavanje porabe plina in vode iz že obstoječih merilnih naprav, AMPD iz Maribora z opornim pasom Easebelt, Dškatla iz Škofljice z družinsko naročniško škatlo Dškatla, ECOmp iz Celja z ekološko bambusovo računalniško opremo, E-skat iz Ljubljane z električnim zunajkrmnim motorjem za plovila, Ljudje iz Ljubljane s spletno trgovino za en izdelek Fatsell ter Kanas iz Novega mesta z inovativno ekološko kozmetiko proti aknam Hemptouch AC-NE.

Vsem je organizator sejma omogočil brezplačno predstavitev na letošnjem dogodku in promocijske storitve, najboljši trije pa so za nagrado dobili brezplačno uporabo programov CRM standard in iPodpora za vizualizacijo poslovnih procesov podjetja Pro-bit, šolnino za marketinško medijsko šolo Energetike.Net in enomesečno oglaševanje na portalu Energija doma.

Zložljiva očala za virtualno resničnost

In s čim so najboljši trije prepričali strokovno komisijo? V podjetju Viar so razvili zložljiva očala za virtualno resničnost in storitev za digitalizacijo fizičnih prostorov. »Zgodba se je začela s prvo izkušnjo nastavka za uporabo mobilne virtualne resničnosti (VR). Takrat smo ugotovili, da je mogoče obliko in funkcionalnost izdelka še izboljšati, hkrati pa smo predvidevali, da na evropskem trgu še obstaja dovolj tržnega prostora za prodajo nizkocenovnih VR-izdelkov,« pravijo v podjetju. Odločili so se, da vse, kar so se naučili od testnih uporabnikov, v največji meri vključijo v osnovni design in čim prej začnejo s prodajo MVPja (Minimum Viable Product). Ko jih je poiskal arhitekt, ki je želel uporabiti očala za predstavitev svojih že zgrajenih objektov, so začeli z razvojem virtualne resničnosti za prikaz fizičnih zgradb v virtualnem svetu na realističen način. Njihova očala se danes večinoma uporabljajo v zabavni industriji in za promocijo blagovnih znamk podjetij, ki jim za ta namen ponujajo tudi razvoj po meri narejenih ali pa deloma prilagojenih VR-aplikacij.

Samonapihljiv električni sup


Drugo mesto si je po mnenju komisije prislužilo podjetje SipaBoards s samonapihljivim električnim supom, ki prvi tovrstni izdelek na svetu. »Ideja motorja ni nadomestiti veslanja, ampak nuditi pomoč v primeru utrujenosti ali neugodnih vremenskih razmerah. Potisni motor omogoča začetnikom ali otrokom, da veslajo s tempom, ki je primerljiv izkušenim suparjem,« pojasnjujejo v podjetju. Še posebej inovativen je način namestitve pogonskega dela SipaDrive. Gre za lasten razvoj, ki so ga zaščitili s patentno prijavo.

O tretjeuvrščenem podjetju, podjetju Spera, in njegovem izdelku, lesenem otroškem telovadnem igralu Oti, smo na naši spletni strani že pisali (članek najdete tukaj). V istem članku smo podrobneje pisali o ekološki računalniški opremi iz bambusa podjetja Ecomp ter o sistemu SGG za daljinsko odčitavanje števcev podjetja DS meritve, zato v nadaljevanju na kratko predstavljamo le še preostale udeležence letošnjega natečaja Mosovi podjetni talenti.

Družinska škatla


Mateja dobovšek s svojim podjetjem Dškatla na sejmu predstavlja istoimenski izdelek, družinsko naročniško škatlo Dškatla. V njej so ideje in ves potreben material za kakovostno preživljanje prostega časa z otroki, starimi do deset let. Vsaka izdaja vključuje sedem aktivnosti z navodili in materialom, in sicer: ustvarjanje, igranje, izlet, vrtnarjenje, kuhanje, branje ter aktivnost, poimenovana »midva«, ki je namenjena partnerskemu odnosu z iztočnicami za pogovor. Vsaka izdaja Dškatle je avtorska in je plod lastnega razvoja.

Spletna trgovina za en izdelek
Spletna aplikacija Fatsell je namenjena prodajalcem izdelkov – z njo brez težav vodijo evidenco naročil in komunicirajo s strankami (CRM), sestavijo spletno stran po meri, naložijo slike svojega izdelka in nemudoma začnejo prodajati. »Spletna stran za en izdelek se bistveno razlikuje od klasične spletne trgovine z več izdelki, saj so izdelki predstavljeni zelo jasno, v linearnem scenariju, ki prek slik in jasno izraženih dodanih vrednosti lažje prepriča v nakup,« pravi Miha Artnak iz podjetja Ljudje.

Oporni pas za hrbtenico
Podjetje AMPD si je brezplačno predstavitev na letošnjem Mosu zagotovilo z razvojem opornega pasu EaseBelt. Pas s svojo oblikovno in strukturno zasnovo omogoča ohranjanje naravnega položaja hrbtenice ter jo pri tem udobno in zanesljivo podpira. Inovativnost ideje je predvsem v tem, da z elastičnimi materiali in načinom pritrjevanja omogoča nastavitev delovanja sil na telo po lastnem občutku in potrebah.

Ekološka kozmezika

Podjetje Kanas se ukvarja z lastnim razvojem in trženjem ekološke konopljine aromakozmetike pod lastno blagovno znamko Hemptouch. Ekološko kozmetično linijo trenutno sestavljajo konopljin balzam za ustnice, konopljina mazila za lajšanje kožnih težav, konopljine kreme za obraz, olja po sončenju ter šampon in gel za prhanje. »Vsi izdelki so narejeni iz visoko kakovostnih organskih spojin s popolno sledljivostjo vira,« zatrjujejo v podjetju in dodajajo, da bo nova linija vsebovala tudi ekološko hladno stiskana olja, izvlečke rastlin in antioksidante.

Električni zunajkrmni motor za plovila


Prototip električnega zunajkrmnega motorja za plovila, ki ga na sejmu predstavlja podjetje E-skat, sta razvila in izdelala Rok Ceglar in Gašper Jereb, ki pravita, da bo motor glede na svojo moč najlažji in najmanjši, saj »bomo uporabili nov koncept konstrukcije, prilagojen elektronskim komponentam«.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE