8. 2. 2011 | Besedilo: Karina Cunder Reščič, Nedelo
Karim Rashid, Hellraiser, Deutsche Bank, Velux, senčila, Gorenje, Alessi, oblikovalci
Karim Rashid tudi za Velux
8. 2. 2011 | Besedilo: Karina Cunder Reščič, Nedelo
Karim Rashid, Hellraiser, Deutsche Bank, Velux, senčila, Gorenje, Alessi, oblikovalci
Ognjeviti industrijski oblikovalec arabsko-kanadskega porekla Karim Rashid, ki je Slovencem postal bližji po sodelovanju z Gorenjem, je našel novo, dokaj presnetljivo področje ustvarjanja - senčila. Oblikoval jih je za Velux, mednarodno družbo, specialistko za strešne okenske odprtine, širše pa tudi za vprašanje svetlobe v bivalnem okolju. 'Senčil sam ne vidim samo kot nekakšne utilitarne potrebe, ampak so lahko majhen kos dekorativne umetnosti,' pravi Rashid, dobitnik več nagrad s področja industrijskega oblikovanja.
Oblikoval je osem vzorcev - enega lahko vidite tudi na naslovnici zadnje izdaje priloge Deloindom. Vsa njegova senčila nosijo prepoznaven pečat njegovega oblikovanja: organske vzorce in barve, ki kar 'utripajo' od življenja. Vsa senčila iz linije Blackout Blind upravljamo ročno, primerna so za vsa okna in vse položaje na njih, navajajo pri Veluxu.
Mimogrede: ker Karim kot oblikovalec deluje na številnih področjih, od interierja, svetlobe, do ustvarjanja inštalacij, je pre kratkim predstavil tudi skledo, ki jo je načrtoval za znamenito podjetje Alessi. Vsak filmofil bo namudoma prepoznal vzor. Pa saj niti skriva: skleda nosi ime Hellraiser, pripada pa ji tudi ustrezen pladenj. Univerzum Karima Rashida pač ni enodimenzionalno in na to opozarja na vsakem koraku, celo v tako konzervativnem okolju, kot je banka. V galeriji si poglejte, kako si je zamislil lounge v Deutsche Bank. Ni se torej čuditi, če tudi v senčilih vidi novo zgodbo.