Pohištvo s podpisom priznanih modnih hiš

13. 5. 2013 | Besedilo: A. Z. | Fotografije: A. Z. in arhivi podjetij

pohištveni sejem milano, modne hiše, oblikovanje, pohištvo

Oblikovanje postaja v sodobnem svetu vse bolj pomembno, pa naj bo industrijsko, modno ali grafično. Vsestranskost je značilnost velikih blagovnih znamk, prav vse namreč svoje lovke širijo iz ene panoge v drugo. Podobno je s svetovno priznanimi modnimi hišami, saj so iz modne industrije prešle na vsa področja, na katerih sta ključna lepota in oblikovanje.

Na nedavnem sejmu oblikovanja i Saloni v Milanu so tako svoje nove oblikovalske dosežke na področju pohištva in izdelkov za dom med drugimi predstavila zveneča modna imena Versace, Fendi, Missoni, Diesel, Blumarine in Gattinoni. Ironično so vse znamke italijanske.

Versace Home

Slovita modna hiša s kreativno direktorico modnega imperija in sestro ustanovitelja Gian­nija Donatello Versace na čelu je za novo kolekcijo izdelkov za dom Versace Home letos izbrala ameriška oblikovalca, brata Nikolaia in Simona Haasa. Zasnovala sta 12 kosov pohištva, katerih dizajn temelji na klasičnih vzorcih in motivih modne znamke ter preteklih modnih kolekcijah, dodala pa sta jim sodobni pridih. V ospredje sta postavila ročno izdelani ikonični stol The Donatella Chair, ki upodablja njen glamurozni rokerski značaj in je poklon znamki, narejen iz medeninastega satovja in črnega usnja. Donatella je ob predstavitvi kolekcije dejala, da je navdušena nad sodelovanjem z bratoma Haas, ki sta ujela duha znamke in jo popeljala v prihodnost. Brata Haas pa sta dodala: »Kot umetnikoma in oblikovalcema nama je bilo sodelovanje z Donatello in spoznavanje znamke Versace neverjetna izkušnja. Za to delo je bilo pomembno, da sva interpretirala čiste elemente znamke in z njimi ustvarila nekaj povsem novega, nenavadnega.«

MissoniHome

Po mnenju Rosite Missoni, ustanoviteljice blagovne znamke, poznane predvsem po živahnih, barvitih cikcak vzorcih in tankih pleteninah, je dom živ organizem, ki se vedno spreminja in ni nikoli dokončan. Nova kolekcija izdelkov za dom temelji na nenavadnih tkaninah, inovativnih, preprostih oblikah z rahlo artističnim pridihom, ki ustvarjajo prefinjen ambient in se lahkotno zlijejo z drugim pohištvom. Modna hiša s svojo kolekcijo prilagodljivega in deloma modularnega pohištva povezuje notranje in zunanje prostore. V Milanu so predstavili kolekcijo Daisies s poudarkom na sončnicah, ki spominjajo na Van Goghove, in cvetličnih šopkov, pomešanih s potiskom cvetov perunik, ki krasijo nizozemsko svilo in žakardske tkanine, pojavljajo pa se na postelji, naslanjačih, zavesah in lučeh.

V kolekciji Master Themes se prepletata klasični in moderni slog, subtilnost ustvarja videz čipke. Kolekcijo Outdoor, kakor pove že samo ime, sestavlja tehnološko dovršeno vrtno pohištvo, pri katerem so uporabili vodoodporne, ognjevarne in pralne tkanine.

Gattinoni Home Collection

Pri nas morda malce manj znana blagovna znamka Gattinoni, ki pa je v preteklosti oblačila zvezdnice kova Audrey Hepburn, Ingrid Bergman in Ave Garder, je pred dvema letoma skupaj z italijanskim podjetjem Brianform ustvarila kolekcijo pohištva. Na mednarodnem sejmu so predstavili letošnjo kolekcijo, katere oblikovanje so zaupali vsestranskemu arhitektu Emiliu Ronzoniju. Poimenovanje pohištva in navdih zanj so našli v knjigi Since 1946, posvečeni modnim krea­cijam vse od ustanovitve znamke tega leta. Kolekcija, ki so jo pokazali v razkošni zgradbi iz 16. stoletja Palazzo Cusani, združuje preteklost in sedanjost znamke s poudarkom na petdesetih letih. Je poklon ikonam, filmskim zvezdam, ki so nosile njena oblačila. Elegant­no pohištvo ravnih in rahlo zaobljenih linij zajema spalnice, sedežne garniture, počivalnike, jedilne mize in mizice. Razkošen videz in prefinjenost ustvarjata usnje in žamet v kombinaciji s kakovostnim lesom iz Evrope, Indije in Afrike.

Fendi Casa

Na sejmu smo si lahko ogledali tudi novo kolekcijo pohištva prestižne modne hiše Fendi. Modni gigant v svoji filozofiji združuje edinstvenost, strast, udobni glamur s sodobnostjo in tehnološkim napredkom. Njegov prefinjeni slog izraža avantgardnost in obnavlja elemente klasicizma. Poleg kolekcije Fendi Casa Collection so na milanskem sejmu predstavili tudi novo kolekcijo Fendi Casa Contemporary, ki jo je oblikoval francoski arhitekt in oblikovalec Toan Nguyen. Kolekcija sledi tradiciji, moderno interpretacijo osnovnih linij z razkošnimi poudarki najbolj izražata fotelj Metropolitan in zofa Soho, pri kateri je linearnost jeklene strukture z usnjenimi trakovi kombinirana z velikimi, masivnimi usnjenimi blazinami. Dopolnjujeta jo jedilna miza Serengeti in viseča kristalna stropna luč Janus. Med novostmi linije Fendi Casa so sedežni garnituri Trevi in Borromini, miza Margutta ter naslanjač Cerva. Pohištvo je narejeno iz najboljših, bogatih materialov, ebenovine, lesa zebrano in javorja, marmorja, gladkega in potiskanega usnja ter krzna.

Successful Living, Diesel za Moroso

Dve vodilni znamki, vsaka na svojem področ­ju, Moroso v pohištveni industriji in Diesel v ulični modi, sta združili moči. Rezultat sodelovanja je zanimiva, mladostna linija pohištva Successful Living. Moderno pohištvo upodablja svobodni način življenja, kolekcija v naravnih in modrih odtenkih pa se spogleduje z zabavnimi petdesetimi leti. Najbolj izstopajoča kosa kolekcije sta nedvomno keramična klubska mizica Tappo v slogu tradicionalnih glinenih loncev, ki ima dodane tudi skrite kotičke za shranjevanje, ter zofa Gimme shelter, ki z visokim naslonom omogoča intimo in odmik od preostalega sveta v vsakem prostoru.

Blumarine Home Collection

Kolekcija pohištva še ene italijanske blagovne znamke Blumarine, ki jo je ustanovila Ana Molinari (med drugim je podpisana pod istoimensko blagovno znamko ter znamki Blumarine in Blugirl), vključuje stole, zofe, mize in postelje z značilnimi cvetličnimi potiski in zlatimi detajli. Pohištvo in dodatki za dom so kombinacija naravnih materia­lov, kot so svila, žamet, bombaž in lan, ter inovativnih materialov. Subtilno in nekako žensko delujejo predvsem tkanine iz satena, obrobljene z makramejem in žakardskimi vzorci, romantičnimi cvetlicami ter čipko v svetlih odtenkih. Logotip znamke se blešči v kamnih Swarovski, dodatki pa so narejeni iz kristala, porcelana in stekla.
 

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE