16. 9. 2012 | Besedilo: K. J.
Biva prejela srebrno nagrado
16. 9. 2012 | Besedilo: K. J.
Merkurjeva lastna blagovna znamka Biva je prejela srebrno nagrado Creativity International Awards za embalažni sistem malih gospodinjskih aparatov. Nagrado je blagovni znamki podelila devetčlanska žirija, ki je tokrat izbirala med več kot 1000 prijavljenimi izdelki iz več kot tridesetih držav.
Žirija je svojo odločitev podkrepila z besedami: "Kar loči Biva embalažni sistem od večine ostalih je fuzija embalažnega sistema in oglaševalske zgodbe oz. upoštevanje sodobne trženjske paradigme 'from-the-shelf' in ne pregrešno drage 'to-the-shelf'. Rezultat je nagovarjanje kupca k sami aktivnosti (kuhanju) že na samem prodajnem mestu. Slasten postane že kar produkt sam, kupec pa si želi kuhati že v trgovini."
Cereativity International Awards je ena izmed najstarejših, neodvisnih mednarodnih nagrad s področja oglaševanje in grafičnega oblikovanja. Ustanovljena je bila leta 1970 v sodelovanju z revijo Art Direction. V začetku je delovala kot potujoča razstava vsega najboljšega iz Amerike, kasneje pa je svoja pričanja in nagrade prenesla v tiskano izdajo, zbornik, ki je vključeval vrhunska dela s celega sveta. Nagrade vsako leto podeljuje skupina neodvisnih sodnikov, strokovnjakov s področja oglaševanja in oblikovanja.
Merkurjeve lastne blagovne znamke so bile sicer nagrajene že tretje leto zapored. Biva Nanco je pred dvema letoma v kategoriji embalaž prejela prav tako srebrno nagrado. Lansko leto pa so prejeli kar dve znamki: srebrno nagrado za znamčenje Biva embalažnega sistema kuhinjskih posod Eclipse ter častno priznanje za tržno komunikacijsko odličnost prodajnega kataloga vrtnih strojev in orodij znamke Mtech.