Julija občutna rast povpraševanja po klimatskih napravah

27. 6. 2016 | Besedilo: K. Ž./STA

klimatske naprave, klime, hlajenje

Prvi letošnji vročinski val s temperaturami nad 30 stopinj Celzija bo po pričakovanjih povečal zanimanje za klimatske naprave. Julija naj bi se tako povpraševanje po klimah povečalo do šestkrat. Lani se je v času vročinskega vala povečalo za več kot 500 odstotkov.

Zanimanje za klime začne naraščati marca, v glavni sezoni pa je število iskanj do šestkrat višje od letnega povprečja, kaže analiza spletnega iskanja, ki jo je pripravil portal za primerjalno nakupovanje ceneje.si. To obdobje se začne junija in ima vrh v juliju, povpraševanje pa kljub zaključevanju poletne sezone ostane nad povprečjem tudi v avgustu.

»V primerjavi s predsezonskim obdobjem od januarja do maja 2015 letos beležimo več kot 150-odstotno rast ogledov v kategoriji klimatskih naprav. Na podlagi trenutnega trenda julija pričakujemo do pol milijona ogledov različnih naprav, glavna sezona zanimanja za klime pa se bo nadaljevala tudi v avgustu,« so sporočili s ceneje.si.

Po njihovih podatkih se več kot polovica uporabnikov zanima za stenske naprave srednjega cenovnega razreda – v razponu od 400 do 800 evrov, dobra tretjina za naprave nad 800 evrov, manj kot petina uporabnikov pa za cenejše različice.

Po številu ogledov vodi znamka Gorenje. Njen delež do vključno maja znaša skoraj petino vseh ogledov stenskih klimatskih naprav. Sledijo Mitsubishi, Panasonic, Daikin in Samsung. Pregled demografske strukture kaže, da so trije od petih obiskovalcev, ki se zanimajo za tovrstne naprave, moški, največ zanimanja pa je v starostni skupini od 25 do 44 let.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE