8. 9. 2017 | Besedilo: A. Z.
Teden oblikovanja v Parizu
8. 9. 2017 | Besedilo: A. Z.
Danes se je v Parizu začel sejem Maison & Objet, ki sodi med pomembnejše sejme s področja oblikovanja, opreme in dodatkov za dom. Sejem se odvija v okviru tedna oblikovanja, ki poteka med 8. in 16. septembrom in se dogaja na različnih prizoriščih mestnega središča. Na sejmu, ki bo trajal do torka 12. septembra, se pod okriljem javne agencije Spirit Slovenija predstavlja tudi pet slovenskih podjetij: Donar, MMore, Mizarstvo Bolčič, Pikka Design in 3S Design.
Sejem Maison & Objet se v Parizu odvija dvakrat na leto, in sicer januarja ter septembra. Na njem se predstavljajo tako velike blagovne znamke modnega in industrijskega oblikovanja kot tudi posamezni bolj ali manj znani oblikovalci s samostojnimi kolekcijami. Na ogled je pohištvo, dodatki in dekoracija za dom, hišni tekstil, oblikovanje za otroke, porcelan in druga oprema za lepo pogrnjeno jedilno mizo. Po podatkih organizatorja, se je januarskega udeležilo skupno 2871 razstavljavcev iz 61 držav, zabeležili pa so več kot 85 tisoč obiskovalcev, od tega polovico iz tujine.
Poleg novih izdelkov, ki jih za to priložnost pripravijo podjetja, so na ogled tudi posebne predstavitve trendov v notranjem oblikovanju, razglasijo pa tudi oblikovalca leta. Tokrat si je ta naziv prislužil francoski arhitekt Tristan Auer.
Slovensko oblikovanje na ogled v Parizu
V segmentu Now! Design a Vivre v razstavni hali 7 se bodo na skupnem razstavnem prostoru, ki obsega 49 kvadratnih metrov, predstavila slovenska podjetja Donar, MMore, Mizarstvo Bolčič, Pikka Design in 3S Design. Danes, na dan odprtja sejma bo slovenski razstavni prostor obiskal tudi veleposlanik RS v Parizu, Andrej Slapničar. "Za podjetja bodo v sodelovanju z GZS - CEMP, Lesarskim grozdom in Ekonomskim oddelkom na Veleposlaništvu RS v Parizu ter Pariško gospodarsko zbornico organizirana individualna poslovna srečanja z oblikovalskimi studii, dizajnerskimi trgovinami, notranjimi oblikovalci in arhitekti. Udeleženci imajo potrjenih že več kot 25 individualnih sestankov," pojasnjujejo pri javni agenciji Spirit Slovenija. V sredo, 13. septembra 2017, dan po sejmu pa bo, kot še navajajo, ob sestankih organiziran tudi seminar na temo smernic francoskega oblikovanja, na katerem bo francoska agencija za promocijo designa predstavila trende v pohištveni industriji in notranjem oblikovanju v Franciji.
"Sejem, na katerem so na ogled vrhunski oblikovalski dosežki, predstavlja zakladnico idej in vir informacij za industrijo oblikovanja, hkrati pa spodbuja njeno rast tudi z različnim obsejemskim dogajanjem," pravijo na javni agenciji Spirit Slovenija.
Na sejmu (v razstavni hali 6) se predstavlja tudi slovenska blagovna znamka Ooh Noo, v kateri ponujajo izdelke za najmlajše, oblikujejo pa jih v studiu Wilsonic Design, ki ga vodi industrijska oblikovalka Nina Mihovec.