18. 7. 2012 | Besedilo: Marjeta Šoštarič, Delo
Za večjo prepoznavnost slovenskih živil
18. 7. 2012 | Besedilo: Marjeta Šoštarič, Delo
Promocija kmetijskih in živilskih proizvodov je postala usodna za delovanje države. Zato je za izvajanje lani sprejetega zakona zdaj v državnem zboru treba po nujnem postopku spremeniti štiri člene tega zakona.
Spremembo zakona o promociji, ki spada v drugi sveženj vladnih predlogov zakonov za spodbujanje gospodarstva – kolegij predsednika DZ jih je potrdil za obravnavo po nujnem postopku –, je namreč vlada v parlamentarno obravnavo pospremila z obrazložitvijo nujnosti postopka, »zato da se preprečijo težko popravljive posledice za delovanje države«.
Predlagana sprememba, ki jo je matični odbor za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje že podprl, je, kot poudarjajo, nujna predvsem zaradi izvajanja zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov v praksi. Tako bo, pravijo predlagatelji, pripomogel k vzpostavitvi konkurenčne sposobnosti slovenskih agroživilskih podjetij in kmetijstva ter posledično k višji ravni prehranske samopreskrbe v Sloveniji.
Zakaj bodo za promocijo skrbeli kar zaposleni na ministrstvu sami, si lahko preberete v sredini tiskani izdaji Dela ali na www.delo.si.