7. 5. 2012 | Besedilo: Aleksandra Zorko | Fotografije: Aleksandra Zorko
Kako pritegniti pozornost?
7. 5. 2012 | Besedilo: Aleksandra Zorko | Fotografije: Aleksandra Zorko
Podjetja se na sejmih, kot je milanski, trudijo pritegniti pozornost, da bi obiskovalci opazili prav njihov izdelek med množico drugih. Pri tem uporabljajo različne, bolj ali manj duhovite, prijeme.
Letos so na razstavnih prostorih največjih blagovnih znamk vzbujali zanimanje ljudi kultni kosi iz preteklih desetletij, ki so jih postavili ob bok novim oblikovalskim dosežkom. Druga podjetja so poskusila drugače, recimo z avtomobilom, predelanim v zofo in klubsko mizico. To so si zamislili pri podjetju Meritalia, pravzaprav je bil avtor postavitve znameniti Gaetano Pesce.
Zanimivi so tudi učinki svetil in ogledal, s katerimi se da ustvariti fascinantne ambiente. Tega se je poslužilo kar nekaj podjetij.
Vedno dobrodošla popestritev, vsaj za moški del občinstva, so pomanjkljivo oblečene mladenke. V Milanu jih je podjetje Tehnogym postavilo na telovadne naprave.