Kako pritegniti pozornost?

7. 5. 2012 | Besedilo: Aleksandra Zorko | Fotografije: Aleksandra Zorko

milano, sejem, novosti, oblikovanje

Podjetja se na sejmih, kot je milanski, trudijo pritegniti pozornost, da bi obiskovalci opazili prav njihov izdelek med množico drugih. Pri tem uporabljajo različne, bolj ali manj duhovite, prijeme.

Letos so na razstavnih prostorih največjih blagovnih znamk vzbujali zanimanje ljudi kultni kosi iz preteklih desetletij, ki so jih postavili ob bok novim oblikovalskim dosežkom. Druga podjetja so poskusila drugače, recimo z avtomobilom, predelanim v zofo in klubsko mizico. To so si zamislili pri podjetju Meritalia, pravzaprav je bil avtor postavitve znameniti Gaetano Pesce.

Zanimivi so tudi učinki svetil in ogledal, s katerimi se da ustvariti fascinantne ambiente. Tega se je poslužilo kar nekaj podjetij.

Vedno dobrodošla popestritev, vsaj za moški del občinstva, so pomanjkljivo oblečene mladenke. V Milanu jih je podjetje Tehnogym postavilo na telovadne naprave.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE