Utrinki z milanskega pohištvenega sejma
20. 4. 2012 | Besedilo: Aleksandra Zorko | Fotografije: Aleksandra Zorko
Med množico izdelkov, ki jih razstavljajo podjetja vsako leto v Milanu, je težko vzbuditi pozornost. Nekatera podjetja to počnejo z zvenečimi oblikovalskimi imeni in izvirnimi izdelki, drugi z zanimivo zasnovanimi razstavnimi prostori. Letos so prisotni trije trendi predstavljanja novega oblikovanja.
Prvi je izčiščen, minimalističen, pri katerem so podjetja nove izdelke postavila v belo ozadje. Drugi je pravo nasprotje prvega. Zdi se, kot bi podjetja tekmovala med sabo, kdo bo imel več zelenja na svojem razstavnem prostoru. Iz lončnic so ustvarii zelene stene, postavili na mizo ali polico, drugi so se odločili za cvetoče veje, ki lahko visijo tudi s stropa. Tretji pa so izbrali les. Ne zgolj za material za izdelavo, ampak so v les odeli razstavne prostore, vanje pa namestili nove izdelke. Kot bi posnemali podjetje Kartell, ki je to storilo preteklo leto. Tokrat pa ubralo povsem novo pot, ki so jo navdihnili muzejski in arhitekturni prostori, tako da pridejo novi izdelki in njihovi oblikovalci še bolj do izraza. Kar nekaj razstavljvcev pa se je odločilo, da so v prostorih, ne glede na namembnost, nepogrešljiva ogromna slikarska platna.