Do samopreskrbe z vrtički, vlaganjem, s peko kruha

10. 5. 2012 | Besedilo: Marjeta Šoštarič, Delo

samopreskrba, hrana, vrtičkarstvo

Kriza, ki ji ni videti konca, spreminja ravnanja potrošnikov, njihove nakupovalne navade, odnos do blagovnih znamk, tudi pri hrani, kažejo rezultati najnovejše ra­ziskave Trženjski monitor. V njej je kar 71 odstotkov vprašanih odgovorilo, da si del preskrbe s hrano zagotavljajo sami, doma.

»Domača samopreskrba predstavlja alternativni način finančnega prihranka za potrošnike in način, kako se postaviti nasproti nižanju lastne kupne moči. Vir samopreskrbe so vrt, sadno drevje, njive, balkonski vrt in samopredelava z vlaganjem, kuhanjem marmelade, sokov, peko kruha,« je naštevala Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije (DMS) na okrogli mizi o pomenu samopreskrbe in odnosu do slovenskih blagovnih znamk v živilski industriji, ki so jo pripravili na Gospodarski zbornici Slovenije skupaj z Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij (ZKŽP).

Kako torej v razmerah, ko potrošniki zaradi varčevanja bolj načrtujejo svoje nakupe, so preudarnejši, ko se odločajo, kaj naj kupijo, in ko je opazen trend kupovanja cenejših izdelkov trgovskih blagovnih znamk in izdelkov v akciji, prepričati v kupovanje izdelkov slovenskega porekla, izdelkov, pridelanih v lokalnem okolju? Več v četrtkovi tiskani izdaji Dela ali na www.delo.si.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE