Evropejci pri nakupu nepremičnin najbolj upoštevajo lokacijo, velikost in ceno

8. 4. 2016 | Besedilo: K. Ž./STA

nakup nepremičnine, raziskava

Ogled nepremičnine Evropejci večinoma opravijo šele takrat, kadar so zadovoljni z njeno lokacijo, stroški nakupa in velikostjo, kažejo izsledki raziskave, izvedene v več evropskih državah, ki jo je izvedla nepremičninska franšizna mreža RE/MAX Europe. Slovenci najbolj cenimo prisotnost storitev, povezanih z vzgojo otrok.

Raziskava zajema prebivalce 16 evropskih držav. Avtorji so ugotovili, da so pri ceni najbolj občutljivi Švicarji, Nemci, Avstrijci in Grki, nekoliko za njimi so Italijani in Turki. Igor Horvat, direktor RE/MAX Slovenija, izpostavlja ceno kot ključno merilo, ali se bodo vprašani Evropejci odločili za nakup nepremičnine.

Soseščina same nepremičnine tudi vpliva na odločitev o nakupu, pri čemer 19 odstotkov vprašanih ceni bližino otroškega igrišča, vrtca in šole, takšnim željam pa sledijo tudi Slovenci.

Glede pomembnosti tovrstnih storitev so na eni strani Nemci, kjer le devet odstotkov vprašanih prisotnost z vzgojo otrok povezanih storitev vrednoti kot dobrodošlo, po drugi strani pa tovrstno ponudbo kot pomembno vidi kar 48 odstotkov Turkov.

Lokacija je pomembna za 82 odstotkov v raziskavo zajetih Evropejcev, sledi pa velikost objekta, ki vpliva na odločitve 77 odstotkov prebivalcev, zajetih v raziskavo.

Druge informacije, kot so fotografije, so še posebej zanimive za mlade, po drugi strani pa starejše potencialne kupce bolj zanimajo podatki o energetski učinkovitosti. Poleg tega sprašujejo tudi po starosti nepremičnine.

Za potencialne kupce je bila, sodeč po odgovorih v raziskavi, cena nepremičninprevisoka zlasti na evropskem jugu, kjer gre izpostaviti Portugalsko in Grčijo, nad visoko ceno pa so se pritoževali tudi Čehi. Poleg tega je poseben izziv tudi razmerje med ceno nepremičnine in tistim, kar objekt ponuja.

Pri pridobivanju prvega vtisa je pri odločitvi za nakup ključno stanje sanitarij, kar so snovalci raziskave oceniti kot presenetljiv dejavnik. Skoraj polovica Evropejcev namreč največ pozornosti posveti prav temu, sledita potreba po obnovi in vonj nepremičnine.

Ženske so pri postavljanju standardov bolj zahtevne, pridružujejo se jim starejši. Obe skupini imata višje zahteve ne glede na to, ali gre za kuhinjo, okolico ali debelino sten, torej za zvočno izolacijo.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE