30. 9. 2014 | Besedilo: A. Z.
Pop-up dom na Dunaju
30. 9. 2014 | Besedilo: A. Z.
Do nedelje 5. oktobra 2014 se na Dunaju odvija Dunajski teden oblikovanja, v okviru katerega nastopa tudi začasna prodajna razstava mladih slovenskih oblikovalcev Pop-up dom, ki so tokrat v začasni dom spremenili klub slovenskih študentk in študentov.
Prostor so opremili z več kot 240 deli 40 različnih avtorjev. V desetih dneh se bodo odvili tudi trije dogodki, in sicer prvi bo jutri ob 18. uri,ko bodo širši dunajski javnosti postregli z značilno slovensko hrano in pijačo, vizualna umetnica Mina Fina in Mir (DJ) bosta poskrbela za ustvarjanje ambienta, pridružil pa se jim bo, kot napovedujejo, tudi veleposlanik RS na Dunaju dr. Andrej Rahten. Za soboto, 4. oktobra 2014, bodo pripravili delavnico izdelovanja luči, po principu "naredi si sam", v nedeljo, 5. oktobra 2014, pa bo jutranji "brunch" s slovenskimi študentkami in študenti, ki delujejo v klubu.
"Pobudnik in izvajalec projekta je Zavod Rompom, ki s skupnimi vrednotami, kot so sodelovanje, povezovanje in deljenje znanja, povezuje mlade slovenske oblikovalce, arhitekte, ilustratorje, fotografe, programerje in ekonomiste. Na različnih lokacijah delo prevzamejo različne ekipe kolektiva, organizacijo dunajskega projekta so prevzele tri oblikovalke; Mina Arko, Nina Mršnik, Nuša Jelenc in arhitektka Maša Ogrin, s podporo širše ekipe razstavljajočih avtorjev in z namenom, da bi kar najbolje predstavili mlado slovensko oblikovanje," pojasnjujejo v Zavodu Rompom.
Predstavitev na Dunaju je šesta izvedba projekta, in sicer po dveh ponovitvah v Ljubljani v letih 2012 in 2013, po predstavitvi v Benetkah in Milanu ter letos poleti v Piranu.
Pop-up dom skrbi za predstavitev oblikovalskih kosov mladih slovenskih oblikovalcev, bolj ali manj narejenih v Sloveniji in v sodelovanju s slovenskimi obrtniki. Kot pravijo, z oblikovanjem prostora, v katerem se odvijajo kulturni dogodki, nevsiljivo izobražujejo javnost o dodani vrednosti oblikovanja, hkrati pa avtorjem izdelkov, skupaj s širšo skupnostjo, omogočajo neposreden vstop na trg.