Vzdrževanje oken in vrat

16. 4. 2013

Redno vzdrževanje oken in vrat zagotavlja dolgotrajno in brezhibno delovanje stavbnega pohištva in s tem povezane prihranke pri stroških za ogrevanje in hlajenje objektov.

Okvirje oken in steklo je treba očistiti vsaj dvakrat letno in vsako leto pregledati vse najpomembnejše dele okna (okvirje, stekla, tesnila, okovje, odvodne kanale). Vsaj vsaki 2 leti pa bi morali izvesti redni vzdrževalni pregled, ki ga opravijo pooblaščeni serviserji. Preden se lotite čiščenja in vzdrževalnih del na vaših oknih, preberete navodila za uporabo in vzdrževanje, ki ste jih dobili od proizvajalca in nato v skladu z navodili in v rednih intervalih izvedete opisane postopke.

V podjetju MIK zagotavljamo kupcem našega stavbnega pohištva MIK strokoven servis in redne vzdrževalne preglede, ki jih opravijo naši serviserji. Kakovosti našega servisa potrjuje vrsta prednosti:

Oseben sprejem in svetovanje

Storitev MIK servis  se nanaša na servisno službo in možnost naročila servisne storitve v kateremkoli MIK-ovem salonu v Sloveniji. Svetovalci v naših salonih bodo vaše naročilo sprejeli, vam prisluhnili in vaše želje posredovali na sedež podjetja MIK kjer bo vaše naročilo obravnavano in k vam bo napoten izbran tehnični svetovalec. Naši strokovnjaki na področju servisnih storitev vam bodo svetovali in pojasnili vse podrobnosti v zvezi s pravilno uporabo in vzdrževanjem vaših oken in vrat. Vaša okna in vrata vam bodo le ob pravilni uporabi ter rednem in strokovno izvedenem vzdrževanju zagotavljala vse prednosti dobrega in kakovostnega stavbnega pohištva.

Vgradnja originalnih nadomestnih delov
Vgradnja originalnih nadomestnih delov zagotavlja varnost, kakovost, zanesljivost in izvirno zasnovo oken in vrat MIK.


Strokovnost tehničnih svetovalcev - serviserjev
Naši tehnični svetovalci – serviserji poznajo najmanjše podrobnosti vaših oken in vrat. Redno se izobražujejo in sledijo tehnološkemu razvoju novih modelov oken in vrat in nadomestnih rezervnih delov, zato bodo svoje delo opravili kakovostno in brezhibno.

Zagotovljene servisne storitve na vašem objektu - mobilnost
Po obdelavi vašega zahtevka, bomo na vaš naslov napotili izbranega tehničnega svetovalca, ki bo kakovostno in strokovno izvedel naročeno storitev.

Kaj pomeni vzdrževalni pregled MIK?
Vgrajena okna in vrata so nepogrešljiv del vaše hiše, stanovanja ali poslovnega prostora. Sčasoma lahko nekateri deli oken in vrat izgubijo svojo učinkovitost in tako povzročijo neprijetnosti pri uporabi. Redni vzdrževalni pregledi zagotavljajo ohranitev izvirnih značilnosti in dobrih lastnosti vašega stavbnega pohištva in sicer na področju varnosti, udobja in funkcionalnosti.

Vzdrževalni pregled oken in vrat vključuje:

  • pregled stanja površin profilov in svetovanje o najprimernejšem načinu nege;
  • pregled tesnjenja;
  • pregled stanja spodnjih horizontalnih tesnil ali metlic na vratih,
  • kontrolo namestitve premičnih delov okovja, ki zagotavlja ohranitev tekočega drsenja med posameznimi sestavnimi deli okovja in pravilno delovanje, po potrebi okovje tudi podmažemo;
  • pregled delovanja zaklepanja, elektro ključavnice, kontrola delovanja cilindra.

Vzdrževalni pregled oken in vrat :

  • je pametna in enostavna odločitev,
  • vam zagotavlja vzdrževanje oken in vrat v skladu s proizvajalčevimi določili in s tem dolgotrajno, brezskrbno in varno uporabo,
  • opravljajo izkušeni, posebej v ta namen usposobljeni strokovnjaki s tehničnega področja,
  • vam zagotavlja garancijo MIK za vgrajene nadomestne dele,
  • naš tehnični svetovalec - serviser potrdi s podpisom na kartonu vzdrževanja.

Kdaj je pravi čas za pregled in servis oken in vrat?
Okna je treba vzdrževati vse od vgradnje naprej. Prvo čiščenje sledi seveda takoj po vgradnji, ko je treba odstraniti zaščitno folijo in odstraniti iz okvirjev in stekla vso nečistočo. Prvi vzdrževalni pregled oken in vrat je predviden 12 mesecev po prevzemu, vsak naslednji pregled pa 24 mesecev po preteku predhodnega vzdrževalnega pregleda. Vzdrževalni pregled se šteje za opravljen, v kolikor je bil izveden en mesec pred ali en mesec po predvidenem datumu vzdrževalnega pregleda.

Servis lahko naročite v vseh salonih MIK, na brezplačni telefonski številki 080 12 24 ali preko spletnega obrazca.

Več na www.mik-ce.si

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE