»V scenariju, ki ga predstavljamo, je naše naravno okolje uničeno, zdaj živimo v Tunelu 29. Projekti, ki bodo na ogled na razstavi, predvidevajo temno prihodnost, postindustrijsko distopijo, kjer življenje vztraja le še v strogo nadzorovanem umetnem okolju, napolnjenem s pohištvom, ki smo si ga sami naredili iz reciklirane plastike, lesa invazivnih rastlinskih vrst in nabranih odpadnih kovin, preživeli pa gojimo svojo hrano,« so zapisali v MAO ob razstavi ter se ob tem sprašujejo, kako se prizadevanja za spopadanje s takšno resničnostjo odražajo v oblikovanju za jutri.
Izbor tridesetih izdelkov, ki bodo na ogled, je nastal na podlagi odprtega poziva za sodelovanje. »Cilj oblikovanja za postapokaliptični svet je odpeljati ljudi iz območja ugodja in poiskati oblikovalske rešitve za realnost, ki jo že živimo. Kako se lahko pripravimo na neizogibno apokalipso, ki jo napovedujejo virusi in podnebne katastrofe,« še pravijo v MAO. Zato naj bi se v prihodnosti oblikovanje vrnilo k lokalnemu, potrebovali pa bomo enostavne in večnamenske rešitve, se morali naučiti pridelovati hrano ali izdelovati ter reciklirati pohištvo ...
Ob otvoritvi razstave bo v MAO v okviru Kreativnega pospeševalnika ob 19. uri pogovor na temo internacionalizacije v kreativnih industrijah. Svoje izkušnje bodo predstavili: Gorazd Malačič iz podjetja Asobi, oblikovalka Tina Rugelj, Matej Feguš iz podjetja Donar in Petra Ambrožič iz SPIRIT Slovenija. V pogovoru se bodo dotaknili vprašanj, kot so, kako se internacionalizacije lotiti in osvojiti tuje trge, zakaj in na kakšen način se udeleževati sejmov v tujini, kako doseči večjo mednarodno prepoznavnost in kako so se ter se bodo načini internacionalizacije spremenili v času covida-19.
Razstava bo na ogled do 16. avgusta.