Pametne naprave se selijo v kuhinjo in kopalnico

21. 9. 2018 | Besedilo: T. S. P. | Fotografije: Shutterstock

CEDIA, pametni dom, pametna naprava, moderna tehnologija

Zveza ponudnikov tehnologije za dom CEDIA je na nedavnem expu izpostavila, da se povečuje povpraševanje po tehnologiji v kuhinji in kopalnici. »Večina uporabnikov tehnologijo uporablja v kuhinji: berejo, pošiljajo elektronska sporočila, brskajo po spletu, iščejo recepte, sestavljajo nakupovalne sezname in podobno,« so zapisali v poročilu Ozaveščanje in uporaba tehnologije v kuhinji. Predvidena rast trga pametnih naprav za kuhinjo in kopalnico v Združenih državah Amerike je 178 milijard dolarjev v letošnjem letu.

Za proizvajalce pametnih naprav za dom je to nova priložnost za rast. Vse več milenijcev kupuje nepremičnine, zato povprašujejo tudi po moderni tehnologiji v prostorih, kjer prej ni bila tako močno prisotna. Notranji oblikovalci so soočeni z vprašanji o polnilnih postajah v kopalnici in kuhinji, glasovnem upravljanju pip in povezovanju različnih naprav v kuhinji. V anketi so potrošniki izpostavili, da si v domu želijo tehnologijo, ki bo njihovo življenje olajšala, vendar ne bo vplivala na sam videz kuhinje. Pipe, ki jih lahko upravljamo z glasom, so zato po videzu podobne svojim »analognim« predhodnikom; vse bolj priljubljene pa so tudi polnilne postaje, skrite v predalih.

54 odstotkov potrošnikov je izpostavilo, da želijo, da njihove pametne naprave med seboj komunicirajo ne glede na operacijski sistem ali različne proizvajalce. Zahtevajo tudi, da delujejo prek glasovnega upravljanja. Všeč jim je misel, da z ukazom lahko zaprejo vodo, medtem ko jejo toast. Tako oblikovalci kot potrošniki so navdušeni nad možnostjo, da bi jim naprave same sporočile okvaro, pipe pa opozorile na puščanje. Zanimajo jih kuhalne plošče, ki bi zaznale, kdaj se je hrana skuhala ali zažgala, sprašujejo pa tudi po senzorjih, ki sporočijo, kdaj je treba v trgovino, kakšno je zunaj vreme, kdo je pred vrati in kaj otroci berejo na spletu.

Čeprav vsa zahtevana tehnologija še ni na trgu, potrošniki rast vrednosti nepremičnine vidijo v opremljenosti z moderno tehnologijo v kuhinji, ki je usmerjena v varčevanje s časom, zagotavljanje varnosti in večjega udobja ter celo v izboljšanje kuharskih sposobnosti. Kot negativno stran pametnih naprav pa so izpostavili brskanje po ponudbi, združljivost z drugimi napravami, visoke cene, zanesljivost in težave pri uporabi.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE