Približno 110 kvadratnih metrov velik salon slovenskega pohištvenega podjetja se nahaja v nakupovalnem centru v Düsseldorfu, ki sicer s 17.000 kvadrati površin velja za drugega največjega v verigi Stilwerkovih centrov, takoj za berlinskim. Da pa je uspeh popoln, je vodstvo centra izdelke slovenskega podjetja izbralo še za rdečo nit centra, kar pomeni, da bodo razstavljeni v centralnem atriju v pritličju nakupovalnega središča.
Lina design v novem salonu predstavlja celo kolekcijo blagovne znamke Lina, ki obsega 14 inovativnih izdelkov, njihov namen pa je predvsem okrepiti navzočnost na nemškem trgu, ki sicer velja za največji pohištveni trg v Evropski uniji. Po besedah direktorja podjetja Damjana Uršiča je bil obisk razstavno-prodajnega salona v prvih dneh zelo dober, zato optimistično zre v prihodnost: "Če se bo nastop v Düsseldorfu v prihodnjih mesecih izkazal za uspešnega, bomo sklenili dolgoročno pogodbo o navzočnosti v düsseldorfskem Stilwerku in odprli svoj prodajno-razstavni salon tudi v berlinskem Stilwerku, kar bi dodatno prispevalo k predstavitvi blagovne znamke Lina v Nemčiji."