V Los Angelesu so že pred leti sprejeli načrt, po katerem se z beljenjem cest v mestu poskušajo braniti proti visokim temperaturam. V pilotnem projektu so z belo barvo CoolSeal prekrili po eno ulico v 15 okrožjih. Meritve so pokazale, da je temperatura (v vročih poletnih dnevih) na območju, kjer je bila cesta pobarvana, v povprečju nižja za od 6 do 10 stopinj Celzija. Nekateri losangeleški mediji so poročali, da je bil padec temperature na določenih parkiriščih, ki so jih prav tako pobarvali, še večji.
Segrete betonske in asfaltne površine v Los Angelesu med poletjem bistveno vplivajo na mikroklimo v mestu. Raziskave kažejo, da bi s 35 odstotki pobeljenih cest ali pločnikov v mestu lahko znižali temperaturo za skoraj dve stopinji Celzija.
Če bi barvanju oziroma beljenju dodali še hladne strehe (takšne, ki odbijajo večji del sončne svetlobe), ozelenitev parkirišč, sajenje dodatnih dreves v mestu in v javni prevoz vključili električna vozila, bi bilo življenje v vročih dneh tudi v betonskih džunglah veliko bolj prijetno (in znosno).
V New Yorku temperaturo poskušajo obvladovati s hladnimi strehami, v avstralskem Melbournu pa sadijo drevesa.
Zagotovo ste že slišali za barvo Vantablack, ki naj bi bila najbolj črna barva na svetu. Ker ne odbija skoraj nič svetlobe, je z njo pobarvan objekt videti kot črna luknja. Raziskovalci na univerzi Purdue so zdaj ustvarili nasprotje najbolj temne barve na svetu. Najbolj bela barva na svetu naj bi odbila kar 98,1 odstotka sončne svetlobe in bi lahko spremenila način, kako se hladimo. "Če bi z barvo prekrili streho v velikosti 92 kvadratnih metrov, bi dobili površino, ki bi imela hladilno zmogljivost 11 kW," je za revijo Dezeen povedal profesor Xiulin Ruan.