
Žirija je svojo odločitev podkrepila z besedami: "Kar loči Biva embalažni sistem od večine ostalih je fuzija embalažnega sistema in oglaševalske zgodbe oz. upoštevanje sodobne trženjske paradigme 'from-the-shelf' in ne pregrešno drage 'to-the-shelf'. Rezultat je nagovarjanje kupca k sami aktivnosti (kuhanju) že na samem prodajnem mestu. Slasten postane že kar produkt sam, kupec pa si želi kuhati že v trgovini."
Cereativity International Awards je ena izmed najstarejših, neodvisnih mednarodnih nagrad s področja oglaševanje in grafičnega oblikovanja. Ustanovljena je bila leta 1970 v sodelovanju z revijo Art Direction. V začetku je delovala kot potujoča razstava vsega najboljšega iz Amerike, kasneje pa je svoja pričanja in nagrade prenesla v tiskano izdajo, zbornik, ki je vključeval vrhunska dela s celega sveta. Nagrade vsako leto podeljuje skupina neodvisnih sodnikov, strokovnjakov s področja oglaševanja in oblikovanja.
Merkurjeve lastne blagovne znamke so bile sicer nagrajene že tretje leto zapored. Biva Nanco je pred dvema letoma v kategoriji embalaž prejela prav tako srebrno nagrado. Lansko leto pa so prejeli kar dve znamki: srebrno nagrado za znamčenje Biva embalažnega sistema kuhinjskih posod Eclipse ter častno priznanje za tržno komunikacijsko odličnost prodajnega kataloga vrtnih strojev in orodij znamke Mtech.