Na sejmu bo na ogled postavila dve kolekciji tekstila za dom. Prva je pri nas že poznana, in sicer na kuhinjskih krpah, namiznih tekačih, predpasnikih, bombažnih prtičkih, nakupovalnih torbah in prevlekah za blazine so ročno potiskane grahaste kokoši, ribe, cvetje in pikčasti vzorec. Na sejmu pa bom premiero doživela tudi nova kolekcijo hišnega tekstila, ki se že ozira k zimi in božiču. "Navdih sem našla v naših gozdovih in praznično obloženih mizah. Poskusno bom predstavila tudi s svojimi vzorci potiskano fino bombažno blago za zavese," pojasnjuje oblikovalka Saša Drobnič Škrjanec, ki je z oblikovanjem modnih dodatkov začela pred več kot desetimi leti. "Naši unikatni ročno tiskani šali in »lunice« – torbe z zadrgo – so prava uspešnica vsako sezono znova. Pred kratkim sem tudi oblikovala in izdelala kolekcijo spominkov z dodano vrednostjo za Ljubljanski grad. Res super projekt! Hišni tekstil mi je bil vedno izziv, saj sama veliko časa preživim v kuhinj in s svojo družino vedno sedemo za pogrnjeno mizo," pripoveduje sogovornica in dodaja, da je na trgu preveč izdelkov »made in china« iz nekakovostnih materialov in brez lokalne zgodbe. Tako so nastale tudi njihove ročno tiskane kuhinjske krpe in predpasniki, vsak s svojo zgodbo. Zakaj ravno kuhinjske krpe? "Kuhinjska krpa je nekaj zelo vsakdanjega in zakaj ne bi smela biti tudi okras kuhinji. Tudi to je kultura mize," odgovarja Saša Drobnič Škrjanec, ki navdih za vzorce vedno najde v lokalnem okolju, kot pravi, v tistem, kar ji v vsakdanjem bivanju razburka domišljijo. "Spomin na kmečko dvorišče s kokošmi ali pa babičina pikasta ruta, potica in valovi našega morja. Z možem idejo preneseva na papir, včasih s pomočjo fotografij ali pa stare francoske enciklopedije. Grafično dodelani motivi nato pristanejo na situ za sitotisk. Lokalna zgodba tako dobi čisto globalno trendovsko ali brezčasno elegantno grafiko," pripoveduje oblikovalka in ob tem namigne, da se bodo jeseni in pozimi sprehajali po gozdovih in pili dišeč čaj.
Nekaj pozornosti vzbuja tudi ime blagovne znamke Jagababa, ki ga je dobila že leta 2003. "Iskala sem nekaj našega, prepoznavnega, na prvi pogled malo navihanega in čarobnega. Jagababa je bila tisto pravo – ženski podobno pravljično bitje s čarobnimi močmi," pojasnjuje sogovornica in dodaja, da so pred dvema letoma popolnoma prenovili tudi grafično podobo ter oblikovali spletno trgovino. Novi logotip, ki so ga oblikovali v studiu Mrož, je sestavljen iz dveh narobe obrnjenih besed, in to je tisti tisti »twist«, ki ga izražajo tudi njihovi izdelki.
Jagababa se bo na sejmu v Frankfurtu predstavila v okviru dela sejma, imenovanega Next, kjer se predstavljajo mlajša podjetja iz devetih držav. Na sejmu so tri različna območja Next, ki so jih poimenovali Carat, Personal Accessories in Modern Crafts, predstavljajo pa različna področja oblikovanja. Jagababa je bila izbrana v skupino šestih ustvarjalcev iz Evrope v sklop Modern Crafts, kjer se bodo predstavila izbrana nova manjša podjetja in družbe, ki želijo širiti trge za svoje ustvarjalne izdelke in se dolgoročno ustaliti na mednarodnih trgih. Kot pravi sogovornica, bo v fini družbi.
"Sodelovati na sejmu v Frankfurtu je v prvi vrsti poslovni izziv, prav tako pa raziskovanje tujih trgov. Ker je to zame prvič, niti ne vem, kaj lahko pričakujem. Za začetek mogoče dodatno potrditev, ali pod blagovno znamko Jagababa dovolj dobro delam," odgovarja Saša Drobnič Škrjanec.
Več o sejmu Tendence, vzporedno s katerim potekata tudi sejma Ecostyle in Eat + lifestyle, boste lahko prebrali v prihodnjih dneh ter si ogledali prve vtise in trende z razstavnih prostorov.