Pleksi steklo in kovinska žica nista ravno materiala, ki bi ju v oblikovanju sedemdesetih let prejšnjega stoletja lahko imeli za drugačna ali inovativna, vendar je Kuramata z njima pritegnil veliko pozornosti. Osnovna značilnost njegovega zelo specifičnega oblikovanja je transparentnost, ki jo je lahko dosegel le z uporabo omenjenih materialov. V tem pogledu njegovo oblikovanje, čeprav že na prvi pogled izrazito sodobno in moderno, skriva tudi najbolj japonsko dimenzijo, ki bi jo lahko označili kot lahkotnost. Leta 1981 je prejel najvišje japonsko priznanje za kulturo.
Če bi njegovo oblikovanje prevedli v umetnost, bi izbrali pridevnik abstraktno. Bil je redkobeseden mož in se je nenehno spraševal, kaj oblikovanje sploh je ter komu in čemu je namenjeno. Poskušal je dati nekaj odgovorov. Nekateri so njegove kovinske mreže imenovali poezija, drugi so v podnaslov zapisali še besedo spiritualno.
Kaj je pri delu navdihovalo japonskega oblikovalca si lahko preberete na www.delo.si.