Vsi ljubitelji znaka LV bodo takoj prepoznali dva od njegovih najbolj klasičnih vzorcev: pisanega Murakami in rjavega Classic Monogram. Za svoje zofe je omenjeno dekorativno blago uporabil ameriški oblikovalec Jason Phillips. Pravi, da gre za 'zabavno raziskovanje tega, kaj je v resnici luksuz. Ste bolj igrive narave ali tradicionalni? se sprašuje oblikovalec. 'Bolj Japonec,' bi bil najbrž odgovor, glede na to, kako so nad sicer kultno modno blagovno znamko navdušeni v tej deželi - in jih bo verjetno navdušila tudi ta zofa.
Jean Paul Gaultier pa se je pred časom združil z velikim francoskim izdelovalcem pohištva Roche Bobois. Vsi, ki zasledujejo Gaultierjevo delo, so verjetno takoj pomislili na črtast vzorec - in imeli prav. Zofe so prav prikupne, videti pa so nekako kot starodavna vzhodnjaška igra mah-jongg, pri kateri zlagaš ploščice enakih oblik, le z drugačneim vzorcem.
Tudi zofa, ki so jo novembra lani naredili v Versace Home, bo marsikomu všeč. Najbrž zato, ker niti malo ne spominja na visoko modo. Še več, videti je tako udobna, da naravnost vabi vsakega, naj sede vanjo. Na voljo je v različnih kombinacjah materialov ali usnja.
Hermès, ena od znamk, ki najbolj učinkovito na svetu trži luksuz, pa je v svoji 'diviziji' Maison znova na trg dala klasično kolekcijo, ki jo je v dvajsetih letih minulega stoletja zasnoval francoski oblikovalec Jean-Michel Frank. Če se vam zdi, da je takih posvod dovolj, imate spet prav: zofa in fotelj Confortable sta zaradi svojih kockastih, čistih oblika ena od najbolj posnemanih oblikovalskih kosov minulega stoletja.