V drugi polovici oktobra bodo zagnali kampanjo na platformi Kickstarter tudi s kavnim aparatom Gina. Prva uspešna kampanja jim je namreč dala še več zagona za inovacije. Nastala je Gina, kakor pravijo, izviren instrument, ki združuje klasične metode priprave kave z najnovejšo tehnologijo. »Novi izdelek Gina se ponaša z vgrajeno pametno tehtnico in mobilno aplikacijo, ki uporabnika na preprost način vodita do popolne skodelice kave. Dodatna posebnost pa je vijak, ki omogoča uravnavanje pretoka vode in eksperimentiranje z različnimi tehnikami priprave kave. Uporabnik se lahko poigrava s tremi različnimi tehnikami, svoje stvaritve pa prek aplikacije kadarkoli deli z drugimi ljubitelji kave,« pojasnjujejo avtorji. S svojim pripomočkom želijo približati kulturo uživanja in priprave kakovostne kave vsem ljubiteljem tega napitka. Namenjen je tako začetnikom tudi zahtevnejšim uporabnikom, ki pričakujejo vrhunski rezultat. Gino sestavljajo lijak iz ulite keramike, ogrodje iz nerjavnega jekla in ročno pihano steklo visoke kakovosti.
»Zamisel je nastala med raziskovanjem kave in njene priprave. V preteklem letu smo preskusili številne izdelke, ki so namenjeni tovrstni pripravi, in ugotovili, da je sam proces težaven in okoren, saj poleg aparata potrebuješ še tehtnico in štoparico, brez katere v svetu vrhunske kave pač ne gre,« pojasnjuje Alja Bitenc iz ekipe Goat Story, ki zdaj šteje 18 članov.
Podobo Gine je zasnoval slovenski oblikovalec Luka Pirnat, videz aplikacije je delo oblikovalca Mihe Artnaka, promocijski video, s katerim bodo izdelek predstavili na trgu, pa je posnela ekipa Bright Visuals.
»V projekt smo vložili ogromno časa in truda ter že zdaj prejeli veliko pozitivnih odzivov, zato so pričakovanja zagotovo visoka,« odgovarja Alja Bitenc na vprašanje, kaj si tokrat obetajo na Kickstarterju, glede na uspeh, ki ga je doživela skodelica Goat Mug. To so ustvarili v oblikovalskem studiu Desnahemisfera in gre za skodelico s pokrovom brez škodljivega BPA, opremljeno z usnjenim držalom, ki se uporabi tudi kot podstavek. Ta zgodba se še vedno nadaljuje, dodaja sogovornica.Takrat so na Kickstarterju že v prvih 48 urah dosegli zastavljeni cilj, priljubljenost pa je iz dneva v dan naraščala. Po njenih besedah je vedno več zanimanja predvsem z azijskega in ameriškega trga, še vedno pa se usmerjajo na kavo in izdelek razvijajo naprej.
Pod njihovim okriljem nastajajo tudi ekološke steklenice za vodo Equa, ki jih ustvarja ista ekipa, sta pa to že od začetka ločeni blagovni znamki, s popolnoma različno ciljno publiko. In kaj želijo doseči s svojim oblikovanjem, izdelki, ki jih snujejo? »Želimo biti prepoznavni po izdelkih s poudarkom na uporabniški izkušnji in z močno vizualno identiteto, ki sledi trendom na vse zahtevnejšem trgu,« pojasni Bitenčeva.