
Razstava je bila v Londonu, kot pravijo organizatorji, dobro sprejeta in obiskana, saj si jo je v času štirih dni ogledalo približno 9.200 obiskovalcev. Zanjo so poleg pozitivnih odzivov obiskovalcev in strokovnjakov prejeli več povabil za predstavitve in sodelovanja (med drugimi tudi iz muzeja Victoria & Albert, Design Museum, Paris Design Week, Belgrade Design Week, ICFF New York in Lighthouse). Direktor dogodka Tent London Jimmy MacDonald pa je, kot še pravijo organizatorji, zapisal, da je bila izjemna pridobitev za Tent London.
"Slovensko sodobno oblikovanje je bilo deležno pozornosti mednarodne strokovne javnosti tudi s predstavitvijo Nike Zupanc ob uglednih imenih iz sveta oblikovanja na Superbrands London. Na povabilo ene najuglednejših oblikovalskih revije Blueprint smo v okviru programa 100% Design London skupaj z organizatorji 100% Norway in 100% France sodelovali na okrogli mizi o vlogi nove generacije oblikovalcev. Razstavo Silent Revolutions in sodobno slovensko oblikovanje so tam uspešno zastopali Gigodesign," še dodajajo. K večji pozornosti javnosti je pripomogla tudi uvrstitev v neodvisni uredniški izbor revije ICON - Icon Design Trail, v katerem so predstavljeni le najbolj zanimivi dogodki v času festivala.