In kako je nastal video? Na Inštitutu za trajnostni razvoj so osnovne in srednje šole povabili k sodelovanju v natečaju, ki je potekal v okviru projekta in spletne strani EAThink2015. Njegov namen je mladini in učiteljem iz Evrope in nekaterih drugih držav pomagati, da se laže soočijo z odgovornostjo, ki jo imajo kot državljani v globalni družbi. Učenci in dijaki so lahko sodelovali s 30-sekundnim amaterskim videom na eno ali več tem: izobraževanje o izbiri živil in o kritični potrošnji, pravica do hrane in ekološko kmetijstvo.
Današnji prehranski sistem ima veliko negativnih vplivov na okolje in zdravje, politični in finančni interesi pa ogrožajo pravice kmetov in potrošnikov, več kot 800 milijonov ljudi po svetu trpi lakoto, v najbogatejših državah pa zavržejo velikanske količine hrane. Strokovna žirija je prejela 21 videov, ki so obravnavali te teme, in soglasno izbrala video dijakov iz Gimnazije Ilirska Bistrica – družbeno angažiran rap s kritičnim sporočilom in jasno izraženo poanto. V nadaljevanju je producent Digital Studio na osnovi zmagovalnega videa posnel profesionalno 30-sekundno video sporočilo, v katerem nastopata oba dijaka, avtorja zmagovalnega videa, ter priljubljeni raper Klemen Klemen.