Mbills QR-kode so rešitev, ki omogoča, da lahko ravno dozorele češnje, breskve ali hruške na drevesu kupimo kar iz fotografije v emailu, na družbenem omrežju ali na oglasnem plakatu, so sporočili iz podjetja.
"Ta nov mejnik, ki je istočasno križanec med oglaševanjem in nakupovanjem, močno izziva našo percepcijo, saj še dodatno skrajša določene do zdaj poznane faze od informiranja o izdelku ali storitvi do nakupa. S tem pa prinaša prednosti za obe vpleteni strani: tako za ponudnika kot za kupca," je v sporočilu za javnost pojasnil direktor podjetja Mbills Primož Zupan.
To pomeni, da pridelovalec češenj ali drugega sadja pridelek fotografira na drevesu, tik preden je dozorelo, in pošlje QR-kodo svojim strankam po e-pošti ali jo objavi na družbenem omrežju. Za naročilo in plačilo stranke z aplikacijo Hal mBills na telefonih poskenirajo priloženo kodo in že imajo hkrati naročeno in plačano svoje sadje. Pridelovalec jim ga le še dostavi. Izogne se neprijetnemu opravku z gotovino in iskanju drobiža ob poravnavi plačila, saj ga denar že čaka na njegovem bančnem računu, so ob tem pojasnili v Mbills.
Jerica Urbančič iz podjetja Mbills je dodala, da je Slovenija dobila tako inovativno rešitev, ki se lahko kosa z redkimi podobnimi rešitvami na svetovni ravni. S tem se Slovenija po njenem mnenju postavlja na svetovni zemljevid ob bok peščici najbolj naprednih rešitev.
Sodobna oblika plačevanja je že navdušila tudi nekatere pridelovalce iz Goriških Brd. Kot pravi Jurij Špacal, pridelovalec češenj iz Goriških Brd, je vnaprejšnja prodaja češenj za ponudnike zelo dobrodošla. Češnje so namreč zelo občutljiv sadež in je dobro, da že vnaprej vemo, kam in koliko jih moramo naslednji dan dostaviti. Le tako lahko naberemo primerno količino svežih hrustljavih češenj," je poudaril Špacal.
Omenjena rešitev pridelovalcem češenj zagotavlja ohranitev najvišje kakovosti tega sadeža tudi po obiranju. Češnje so sezonski sadež, saj obdobje njihovega pobiranja in prodaje traja dober mesec, zato jih je treba pobrati in prodati v tem času, ker ne prenesejo skladiščenja na dolgi rok. "S prodajo prek Mbills QR-kod bomo lahko dodatno razširili nabor kupcev in jim ponudili tudi druge kakovostne domače briške pridelke ter s tem povečali našo razpršenost. Poleg tega nam rešitev poenostavi plačevanje ob dostavi," je dodal Špacal.
Mobilna denarnica Hal mBills s tem v Sloveniji že zajema največji nabor plačevanja storitev in izdelkov ter po raznolikosti možnosti plačevanja tudi že presega po funkcionalnosti najuspešnejše evropske mobilne denarnice - skandinavske MobilePay, ki jo uporablja že okoli 3,5 milijona uporabnikov.
Finančno-tehnološko startup podjetje Mbills je sicer prvo slovensko podjetje z dovoljenjem Banke Slovenije za izdajanje elektronskega denarja in opravljanje plačilnega prometa, ki razvija napredne rešitve za končne uporabnike.