"Od 80. let minulega stoletja je v svetu umetnosti mogoče slediti pravemu razcvetu cvetlične motivike," je dejal Stooss in dodal, da za razstavo tako ni bilo težko najti slik, ampak so pravzaprav "slike poiskale njih", sami so opravili le izbor. Po podatkih avstrijske tiskovne agencije APA so se v muzeju omejili na fotografije, slike, ki so nastale na podlagi fotografij, video dela, instalacije in skulpture. Razstava je razdeljena na več tematskih sklopov, ki so jih poimenovali Vrt ugodja, Cvetje in hudiči ali Narava nasproti izumetničenosti.
V središču postavitve je umetniški švicarski duo (Peter Fischl in Davis Weiss), ki se od 90. let minulega stoletja ukvarja s klišeji, povezani s cvetjem. Na razstavi predstavljata obsežno serijo dia projekcij. Nathalie Djurberg se predstavlja s prostorsko instalacijo temnih rož iz lateksa, silikona in plastelina. Fotograf Michael Wesely se v svoji seriji umirajočih cvetlic ukvarja s smrtjo in minljivostjo, Davis LaChapele razstavlja cvetlice iz plastike, Vera Lutter, Paloma Navares in Chen Lingyang pa podajajo zelo ženski pogled na cvetlice in gobe.