Setveni koledar

Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Živali

Slovenska pametna ptičja hišica nadaljuje rekordni pohod

Foto: Bird Buddy/Kickstarter
Foto: Bird Buddy/Kickstarter
K. Ž./STA
11. 1. 2021 | 14:45
22. 10. 2024 | 13:06
2:38

Bird Buddy je po obsegu zbranih sredstev doslej najuspešnejši slovenski projekt na platformi Kickstarter. Najuspešnejša slovenska kampanja na platformi pred tem je bilo električno kolo Flykly, s katerim so njegovi avtorji zbrali nekaj več kot 700.000 dolarjev (570.000 evrov).

FOTO: Bird Buddy/Kickstarter
Foto:
FOTO: Bird Buddy/Kickstarter Foto:

PREBERITE ŠE: Slovenski projekt pametne ptičje hišice že do skoraj 700.000 evrov

Ob začetku kampanje so si v ekipi Bird Buddy za osnovni cilj postavili zbrati 50.000 evrov. Kampanjo zbiranja sredstev imajo sicer namen zaključiti 14. januarja 2021, je še razvidno s spletne strani projekta na platformi Kickstarter.


Osnovni komplet pametne ptičje hišice Bird Buddy zajema sodobno zasnovano ptičjo hišico s posodo za ptičjo hrano in snemljivim modulom, ki vključuje vgrajeno majhno video kamero z mikrofonom in senzorjem za zaznavanje gibanja.


Omenjeni senzor zazna prihod ptice in o tem prek brezžične povezave in mobilne aplikacije obvesti imetnika ptičje hišice. Uporabnik lahko potem s pomočjo aplikacije naredi fotografijo ptice, medtem ko se ta mudi v ptičji hišici.

Aplikacija s pomočjo tehnologij umetne inteligence tudi prepozna vrsto ptice, uporabniku omogoča tudi urejanje in deljenje fotografij ptic, ponuja mu tudi nasvete glede primerne hrane za posamezne vrste ptic. Z vgrajenim mikrofonom prepozna vrsto ptice tudi po njenem oglašanju.

V skladu z načrtom bodo s proizvodnjo ptičjih hišic začeli sredi leta 2021, podpornikom pa jih bodo začeli dobavljati predvidoma septembra 2021, je še razvidno s spletne strani na Kickstarterju.

Medtem je na Kickstarterju uspešno v teku kampanja še enega slovenskega projekta. Gre za projekt mlinčka za kavo Arco, za katerim stoji slovenska ekipa Goat Story, ki je zaslovela s kavno skodelico Goat Mug. Njihov novi produkt je doslej prepričal 1760 podpornikov, ki so jim namenili več kot 500.000 evrov sredstev. Njihova kampanja poteka do 28. januarja 2021.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine