Omenjeni most, ki je dolg 969 metrov, je zgrajen po zamisli slovenskega konstruktorja Viktorja Marklja iz inženirskega biroja Ponting iz Maribora in arhitekta Petra Gabrijelčiča s fakultete za arhitekturo v Ljubljani, ki sta z inovativnim projektom zmagala na mednarodnem konstruktorsko-arhitekturnem natečaju leta 2005. Konstrukcijska in oblikovna rešitev mostu preko Ade sledi ekološkim trendom gradnje mostov, zato premošča most reko z eno samo podporo. Kot so zapisali v MAO, je bil uporabljen princip harfe – obešenega mostu na poševnih kablih, ki omogoča velike razpone z razmeroma malo uporabljenega materiala. "Na spodnjem rtu rečnega otoka Ade Ciganlije je postavljen 207 metrov visok pilon atraktivne oblike. Prepoznavna arhitekturna oblika vitkega, ostro zašiljenega pilona predstavlja nov beograjski simbol. S svojo višino in obliko deluje kot urbana skulptura v rečnem pejsažu, služi kot geografski orientir in označuje rt Ade Ciganlije," so še zapisali organizatorji predavanja.
Most ima šest prometnih pasov in dve progi za tirni promet, posebna pozornost pa je bila namenjena tudi peščem. Na dolgi poti čez most jih spremlja posebej oblikovana ograja, ki omogoča široke panoramske poglede na mesto in je v nočnem času osvetljena, podobno kot visoka mostna harfa, ki obvladuje s svojo pojavo in razsežnostjo celotno nočno nebo in spominja na prostor katedrale.
Most na Adi predstavlja arhitekturni in inženirski dosežek svetovnega slovesa. Postavljen je svetovni rekord, saj je na en sam pilon obešena največja mostna površina na svetu. O zasnovi in gradnji mostu je bil posnet tudi dokumentarni film v seriji Ekstremno inženirstvo, ki ga je režirala ekipa programa Discovery Channel.