Arhitekturno zasnovo za kolesarski most čez avtocesto A201 v Bruslju je izdelal arhitekturni studio ZJA (kot del konzorcija MoVeR0 in po naročilu podjetja De Werkvennootschap). Most, ki bo dolg kar 710 metrov, so arhitekti zasnovali tako, da se bo čim bolj neopazno zlil z okoljem. Gradnja se je začela decembra, končali pa naj bi ga leta 2024.
»Da bi se ta mogočni most prilegal svoji okolici, smo mu dali čim lažjo in transparentno silhueto. V belo barvo odet most bo izdelan iz jekla, slonel pa bo na sivih jeklenih stebrih z odrezanimi vogali v obliki črke V. Kolesarski most s svojim postopnim naklonom v neprekinjeni krivulji navzgor in popolnoma ravno potjo predstavlja dolgo in tekočo potezo, ki označuje mejo med Flandrijo in regijo glavnega mesta Bruselj,« je povedal Ralph Kieft, arhitekt in partner pri ZJA.
Most bodo lahko uporabljali tako pešci kot tudi kolesarji. Predvideni sta kolesarska steza in pešpot, ki se med seboj ločita po različno obarvanih površinah. Kolesarska steza bo obarvana rjavkasto rumeno ali svetlo oker, pešpot pa bo antracitno siva. Ta barvna razmejitev zagotavlja varno in lahko prepoznavno pot na mostu. Na najvišji točki, nad avtocesto, kjer vozijo avtomobili in tramvaji, je most predviden skoraj osem metrov nad nivojem ceste. Ob postaji tramvaja so predvideli stopnice, ki se po zasnovi ujemajo s konstrukcijo mosta. Dolg in raven most prekinjajo detajli, ki se večkrat ponavljajo po celotni dolžini mostu, in ustvarjajo zanimiv vizualni učinek.
»Most za kolesarje in pešce A201K ne ustvarja le varnega prečkanja ceste Leopold III-Laan, temveč tvori prej manjkajočo povezavo v kolesarskem omrežju v Bruslju in okolici. Nov most bo izboljšal dostopnost in kakovost življenja v okolici, zlasti pa prometno varnost ter mobilnost kolesarjev in pešcev,« so povedali v biroju ZJA, ki pri svojem delu poskuša izboljšati kakovost okolja, tako z ekološkega kot človeškega vidika.