Z Mladenom Bogićem si boste ogledali nekaj izbranih železniških mostov v Ljubljani, spoznali njihovo zgodovino in se seznanili s časom gradnje prvih železniških mostov na Slovenskem. Osrednje zanimanje bo namenjeno mostu čez Ljubljanico pri nekdanji Pletenini, na železniški progi Ljubljana - Grosuplje, ki leži na delu Dolenjske proge proti Novemu mestu. "Ta most je izdelan v jekleni ločni konstrukciji s svetlo odprtino in meri 33,5 metra. Projekt za most je bil izdelan leta 1892, gradnjo obrežnih opornikov pa so začeli marca 1893. Jekleno mostno konstrukcijo so izdelali v ugledni tovarni I. G. Gridl na Dunaju," pojasnjujejo v MAO. Ko je bil most ob koncu leta 1893 zgrajen, dodajajo, je bila izvedena tudi obremenilna preizkušnja. V skladu s povečano prometno obremenitvijo, so morali leta 1939 jekleno konstrukcijo ojačati, zadnja ojačitev mostu pa je bila izvedena leta 1971.
Mladen Bogić je direktor Železniškega muzeja Slovenskih železnic in je v svoji dolgoletni muzejski praksi pomembno prispeval pri vzpostavitvi muzeja, ki je bil za javnost odprt leta 2004. S svojim delom je močno vpet v mednarodne strokovne kroge, ki jih povezuje tehniška dediščina železnic in lokomotiv. Tesno sodelovanje poteka zlasti z Avstrijo, Nemčijo, Madžarsko in Italijo. Kot avtor številnih člankov o tehniški dediščini železnic objavlja v strokovnih revijah doma in v tujini.
Ogled je brezplačen in omejen na 30 oseb, zato se je treba prijaviti na naslov izobrazevanje@mao.si.