Stavba v samem srcu francoske prestolnice, zgrajena v 18. stoletju, se je pokazala kot pravi izziv arhitektkama za interier Céline Lempereur in Stéphanie Kalb. Stanovanje v njej je bilo razmeroma majhno in temno, zato je bil zanj prava rešitev pogled proti severu oziroma iskanje navdiha v Skandinaviji. Tako sta ga dodobra spremenili in mu vdahnili novo življenje, hkrati pa ohranili izvirni šarm starega poslopja. Skrivnost skandinavskih ambientov je v enakomerni svetlobi, ki je značilna za sever. Edini način, s katerim je bilo mogoče doseči ta učinek, je bila skrbna izbira barv, ki poudarjajo občutek enakomerne osvetljenosti.
Ena od pomembnih potez je bila, da sta arhitektki pri načrtovanju nove, primernejše in tudi prijetnejše notranjosti izkoristili značilnosti stare stavbe. Stare železne radiatorje in dvokrilna zunanja okna so zato obnovili. Pohištvo je po dogovoru z njima skrbno izbral notranji oblikovalec Fabrice Diomard. Končni rezultat njihovega sodelovanja je izjemna skladnost materialov in prostora. S tem ko so vse lesene dele prebarvali z belo barvo, so odpravili občutek težko padajočih linij in ustvarili skandinavsko vzdušje. Zanj značilna lesena tla poudarjajo odprtost prostora in vizualni občutek globine. Najbolj drzna poteza pa je bila izbira svetle sončno rumene barve, v kateri žarijo nekatere stene in dodatki, ki lepo popestrijo ta pariški dom.
Rumena barva si kot zlata nit utira pot skozi prostore, ob tem pa vanje prinaša nadvse zanimive rešitve in pester videz. Ta odločitev arhitektk, da v navidezno nevtralni barvni shemi uporabita eno samo prevladujočo močno barvo, je pripomogla, da se vsa pozornost usmeri na prostor oziroma arhitekturo. Odprtina v steni, ki jo z vseh strani obdajajo police, je kot okno v stanovanje, pri čemer se moč rumene barve tako poveča, da je videti, kakor da se na vse strani razliva snop sončnih žarkov.
Blazine v rumeni barvi poživijo opremo, medtem ko črni in beli kosi, kot je manjša preproga iz Ikee, delujejo kot kontrast, nasploh pa črna barva daje celotni ureditvi potrebno težo. To se najbolj občuti v glavni spalnici, kjer je postala črna stena dobra osnova za izbiro pohištva, poleg tega poudarja obliko sobe, ki je že sicer videti kot varna votlina.