Priljubljeni letni katalog, ki je izhajal v 32 jezikih, vsakokrat pa so ga natisnili kar v 200 milijonih izvodov, je letos poleti izšel zadnjič. Ikea je odločitev sprejela v skladu s spremenjenimi navadami kupcev in želi, da se vse preseli na splet oziroma v digitalno obliko.
Čeprav je katalog marsikoga navdihoval pri opremljanju ali ureditvi stanovanja oziroma hiše ter izpostavljal nove izdelke, se vedno več kupcev seli na splet. Internetna prodaja se je v preteklem letu povečala za 45 odstotkov, spletne strani pa so zabeležile kar štiri milijarde obiskov.
Ikein katalog je začel izhajati leta 1951, zato so njegovo ukinitev tudi v Ikei pospremili z mešanimi občutki. A ker se je spremenil način nagovarjanja kupcev, je bil premik v digitalen svet logičen. V prihodnjem letu pa vseeno načrtujejo izdajo knjige, v kateri bo zbrano ogromno zamisli in znanja, povezanega s pohištvom in dodatki.
PREBERITE ŠE: IKEA NA PODZEMNI POSTAJI POSTAVILA 3D KATALOG