Švedsko podjetje ima tovrstna sodelovanja že vrsto let pri modnih oblačili, pri kolekciji za dom pa je to prvič, da so k sodelovanju povabili priznanega oblikovalca. Kolekcija, v kateri so tako vaze, pladnji, škatle za shranjevanje kot tudi skodelice, sveče, okrasne blazine in pregrinjala, ima prepoznaven pečat Jonathana Adlerja in njegovega oblikovanja. To je prepoznavno po sodobni razkošni estetiki.
Svojo prvo kolekcijo keramike je Adler predstavil leta 1993 v New Yorku v blagovnici Barneys, pet let pozneje pa se je usmeril tudi v oblikovanje pohištva. Takrat je tudi odprl svoj prvi butik v Sohu na Manhattnu v New Yorku. Danes pa ima v lasti 17 trgovin.
Adler je prepričan, da nas mora dom osrečevati in da se moramo v njem dobro počutiti. Kot pravi, ni pravil, ki bi se jih morali držati. "Če vam je nekaj všeč, potem bo tako prav," pojasnjuje in dodaja, naj se ne bojimo barv v svojem domu. "Življenje je prekratko, da bi se nekoč ozrli nazaj in videli le bež barvo", še pravi oblikovalec, ki je prepričan, da se barve ne morejo biti med sabo.
Pri sodelovanju z blagovno znamko se je osredotočil na bivalni prostor, ki ga lahko popestrimo z dodatki, kot jih je oblikoval. Zaznamujejo jih geometrijski vzorci, duhoviti napisi in močne kontrastne kombinacije barv, na primer črno-bela, črna, zelena ali modra in bela, zlata in bela.
Kolekcija bo na prodaj od 14. novembra 2019 v izbranih trgovinah po svetu in spletni prodaji omenjene blagovne znamke.