Med vidnejšimi novostmi, ki so se zgodile v kuhinji, je zagotovo uporaba še več lesa. Ta je priljubljen na delovnih pultih, ličnicah in drugih delih. Največkrat so ga proizvajalci postavili ob marmor in kovino, iz katerih so izdelane delovne površine. Oblikovalci so nove kuhinje umestili v ambient sivih odtenkov, ki jih je res veliko, od svetlih betonskih do temnejših antracitnih, že skoraj črnih. V temnih (antracitnih in črnih) barvah je lahko tudi kuhinjsko pohištvo, ne le stene. Seveda, da je vsem okusom zadoščeno, so predstavili tudi bele in nekaj drugih barv.
V kuhinji je še vedno veliko gladkih površin, pri nekaterih proizvajalcih pa so se vrnili ročaji. Prav tako je bil tokrat opazen vpliv retro in vintage sloga, vendar le v podrobnostih, ki so dodane modernemu slogu. Drugi so se odločili za srednjo pot med sodobno in rustikalno opremo, najbrž za tiste, ki si ne želijo hladnih gladkih površin, hkrati pa niti načičkanih rustikalnih izvedb.
Ob kuhinjah je v Milanu na največjem pohištvenem sejmu predstavljenih veliko novih jedilnih miz in stolov. Te proizvajalci predstavljajo ločeno, ne v kuhinjskem ambientu. Prav ta dva izdelka – miza in stol – sta večni izziv za oblikovalce, saj jih na svojih razstavnih prostorih predstavljajo številni proizvajalci, pod njih pa se podpisujejo zveneča oblikovalska imena. Verjetno bi težko našli bolj ali manj znanega oblikovalca, ki recimo ni nikoli oblikoval stola. Tako jedilnih miz in stolov je bilo letos na ogled veliko. Pri prvih so prevladovale takšne z neobičajnimi, izvirnimi nogami. Izvirnosti pa ni manjkalo niti pri novih stolih. Leseni, plastični, kombinirani, oblazinjeni, pastelni, naravni ... Če pri mizah prevladujejo bela in naravno lesena barva, pa so stoli v vseh mogočih odtenkih in kombinacijah. Največ oblikovalcev se je odločilo za pastelne barve.
In kdaj bomo te nove izdelke videli v domačih salonih? Nekatere lahko prav kmalu, drugih nikoli. Zadnje iz dveh razlogov. Prvi je, da nekaterih prototipov podjetja po sejemskih predstavitvah in preizkusih niti ne dajo v serijsko proizvodnjo, drugi pa ta, da nekateri proizvajalci nimajo zastopstva pri nas. Večina večjih mednarodnih pohištvenih sejmov se zvrsti v prvi polovici leta. Nove izdelke razstavno-prodajni saloni običajno predstavijo vsaj dvakrat na leto, novega pa je vsako leto precej, tako po barvah, tipu materialov kot po samem oblikovanju. Trudijo se, da prikažejo trende na pomembnejših mednarodnih pohištvenih sejmih v približno istem času, kot jih na trg uvedejo različne blagovne znamke. Morda je v zadnjem času nekaj škode na tem področju naredila gospodarska kriza, saj saloni pohištva previdneje izbirajo novosti oz. jih imajo na ogled le v katalogih. Sicer pa lahko vsi, ki jih to zanima, dogajanje spremljajo v elektronskih medijih. Sodobna tehnologija je zmanjšala razdalje in omogočila hiter pretok informacij, tako da ni več bistvenih razlik v dostopnosti oziroma poznavanju trendov. Morda je razlika le v njihovem dojemanju oziroma drznosti uporabiti novosti v svojem domu. Ko je treba opremiti domačo kuhinjo, se marsikdo odloči za preverjeno klasiko, ki bo modna tudi čez deset let.