
Priznani filmski ustvarjalec Pedro Almodóvar je s svojimi filmi zaznamoval filmsko industrijo, v scenografiji njegovih filmov imajo pomembno mesto tudi živahne barve in oblike. »Od ognjeno rdeče do globoko modre – v vsakem njegovem filmskem delu scenografija deluje kot enakovreden lik,« so zapisali pri podjetju Roche Bobois in ravno barva je tisti skupni jezik, ki povezuje priznanega režiserja in pariškega izdelovalca sedežnih garnitur. Kot pravijo pri podjetju, je barva bistvena sestavina oblikovanja. Tako živahne barve in pisani potiski iz sveta Almodovarjevih filmov zdaj zaznamujejo kultno modularno zofo iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ki je dobila novo preobleko.
In kako je do tega nenavadnega sodelovanja sploh prišlo? Po neuradnih informacijah so se režiser in predstavniki podjetja prvič srečali pri njegovem najnovejšem filmu The Room Next Door z Julianne Moore in Tildo Swinton v glavnih vlogah, to pa je pripeljalo do sodelovanja v svetu oblikovanja pohištva. V filmu The Room Next Door, prvem Almodovarjevem filmu v angleškem jeziku in 25. v njegovi pol stoletja dolgi karieri, ki je na beneškem filmskem festivalu prejel zlatega leva, je namreč več kosov pohištva iz podjetja Roche Bobois.
Sedežna garnitura Lounge, predhodnica modularne zofe Mah Jong (to ima podjetje še vedno v ponudbi), ki jo je že leta 1971 oblikoval Hans Hopfer, je bila posebej za to priložnost ponovno izdelana. Tkanina zanjo pa je ključni element sodelovanja, ki povzema režiserjev grafični in estetski svet. Na njej so ikonične podobe in plakati iz Almodovarjevih filmov: Ženske na robu živčnega zloma, Vrni se, Zlomljeni objemi, Govori z njo, Zveži me!, Visoke pete, Cvet moje skrivnosti. Zofa tako predstavlja nekakšen manifest umetnosti in oblikovanja, izdelana je v omejeni izdaji 50 kosov, ki so oštevilčeni, in s podpisom slavnega režiserja.
Z novo tkanino po Almodovarjevem izboru so opremili še eno zofo iz njihove bogate zbirke, in sicer mehko zaobljeno zofo Bubble, ki jo je pred desetimi leti zanje oblikoval Sacha Lakic. Obleki so jo v štiri nove barve tkanin – živo rdečo, zeleno, rumeno in modro, po Almodovarjevem izboru.
Štiri predalnike, ki so tudi del kolekcije, krasijo slike iz režiserjevega grafičnega opusa: trije filmski posterji in ena reprodukcija fotografije, ki jo je posnel Almodovar. Kolekcija obsega še preproge in okrasne blazine, na katerih so prav tako v ospredju motivi iz njegovih filmov.
Več fotografij v galeriji zgoraj.
»Zame so ti kosi pohištva veliko več kot le predmeti: so delčki življenja, ki nosijo pozitivno energijo. Barve in vzorci, ki sem jih izbral, odražajo ’joie de vivre’. Prepričan sem, da bo sedenje na tej zofi, hoja po teh preprogah ali samo pogled na te vzorce vsakomur vdihnil svež optimizem,« je strnil svoje razmišljanje španski režiser.
K sodelovanju pa so povabili tudi njegovo dolgoletno sodelavko in muzo - špansko igralko Rossy de Palma, ki je sodelovala pri nastanku nove kolekcije dekorativnih kosov in dodatkov, kot so okrasne blazine in preproge. Nastala je kolekcija s prepoznavnim drznim pečatom igralke.