Raziskava spletne skupnosti DIYS.com je razkrila, da najbolj priljubljeni barvi na družbenem omrežju Instagram nista siva in rumena, ki ju je za barvi letošnjega leta razglasila družba Pantone, temveč haško modra, proizvajalca barv Farrow & Ball.
Po pregledu objav je bila temna barva Hague Blue na družbenem omrežju s ključniki omenjena kar 46.589-krat. To je bilo dvakrat pogosteje kot temno zeleno-modra Stiffkey blue, prav tako od Farrow & Ball, ki so jo uporabniki omenili 23.872-krat. Med prvih deset pa so se uvrstile še: bledo sivo zelena barva (French Grey, Little Greene), temno mornarsko modra (Hale Navy, Benjamin Moore) in svetlo denim modra barva (Denim Drift, Dulux).
Na vprašanje, zakaj je uporabnikom tako všeč haško modra, je psiholog Lee Chamber za spletno revijo apartmenttherapy.com odgovoril: »Globoka in bogata morda barva z zelenimi podtoni umirja, vliva samozavest in nas prizemlji, kar je v času pandemije dobrodošlo.« Spodbuja tudi nostalgijo in nam daje občutek udobja.