Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Interier

Na sejem v Pariz

Po sejmu Salone del Mobile v Milanu v četrtek vrata odpira tudi sejem Maison & Objet v Parizu, kjer se bo na skupnem razstavnem prostoru predstavilo šest slovenskih podjetij.
Foto: arhiv  Maison & Objet
Foto: arhiv Maison & Objet
9. 9. 2021 | 12:06
22. 10. 2024 | 15:11
3:01

Mednarodni sejem Maison & Objet v Parizu, ki sodi med pomembnejše sejme s področja oblikovanja, opreme in dodatkov za dom, bo po lanskem premoru zaradi epidemije v četrtek, 9. septembra 2021, znova v živo odprl svoja vrata. Na sejmu, ki se običajno odvija dvakrat na leto – januarja in septembra, se predstavljajo tako velike blagovne znamke modnega in industrijskega oblikovanja kot tudi posamezni bolj ali manj znani oblikovalci s samostojnimi kolekcijami. Tudi tokrat bodo na ogled pohištvo, dodatki in dekoracija za dom, hišni tekstil, oblikovanje za otroke, porcelan in druga oprema za lepo pogrnjeno jedilno mizo.

Šest slovenskih podjetij 

Na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem Javne agencije Spirit Slovenija bo svoje izdelke predstavilo tudi šest slovenskih podjetijAsobi, Evostil, Ponocchio, Rimarket, Thesign in 3S Design. Spirit Slovenija skupinsko predstavitev na tem sejmu organizira že šestič.



»Po mnenju nekaterih razstavljavcev, ki se skupne predstavitve pod okriljem agencije udeležujejo že od samega začetka, je sejem odlično izhodišče za spoznavanje oblikovalskih trendov, pregled konkurence in navezovanje obetavnih poslovnih stikov, ki so v preteklosti že vodili v sklenitev konkretnih poslov. Lani je sejem zaradi pandemije potekal v virtualni obliki na posebni digitalni platformi MOM, ki strokovnjakom s področja dekorja, oblikovanja in življenjskega sloga pomaga najti nove izdelke in stopiti v stik z novimi dobavitelji. Platforma se je izkazala kot dobra rešitev, zato je na voljo tudi letos, kot dopolnitev sejma v živo,« pravijo pri Javni agenciji Spirit Slovenija.

S skupno predstavitvijo slovenskih podjetij na tovrstnih sejmih si, kot še pravijo, prizadevajo, skupaj s sodelujočimi podjetji storiti pomemben korak naprej k večji prepoznavnosti tako slovenskih pohištvenih podjetij kot tudi slovenskega oblikovanja v tujini. S tovrstnimi aktivnostmi so začeli leta 2015 s skupno predstavitvijo devetih slovenskih podjetij na sejmu 100percent Design v Londonu.

Letošnja septembrska izvedba sejma bo v veliki meri posvečena tematiki opreme delovnih prostorov v domačem in poslovnem okolju ter na splošno bivalnim prostorom, ki se nenehno spreminjajo in prilagajajo trenutni življenjski situaciji.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine