Katalog je zasnovan na podoben način kot njegovi dosedanji tiskani predhodniki, po njem se sprehajate z listanjem strani. Bistvena razlika pa je ta, da so vsi izdelki opremljeni s povezavami, ki vodijo do artiklov in tako omogočajo neposreden nakup. Prilagojen je za uporabo na računalnikih kot tudi na drugih prenosnih napravah.
Za vse ljubitelje tiskanih različic pa slovenska Ikea na svojem Facebook profilu obljublja tudi omejeno število teh, ki naj bi bili na voljo v njihovi trgovini. O velikem zanimanju zanje pričajo tudi komentarji kupcev – za nekatere ima ta »pohištvena biblija«, kot jo imenujejo, celo zgodovinski pomen. Ikea je namreč ob otvoritvi trgovine v Sloveniji novim članom njihovega kluba Ikea Family obljubila tudi tiskane kataloge, a jih mnogi med njimi po komentarjih na družbenih omrežjih sodeč niso prejeli.
Priljubljeni letni katalog je začel izhajati leta 1951, izdajali pa so ga v 32 jezikih. Vsakokrat so ga natisnili kar v 200 milijonih izvodov, lani poleti pa je izšel zadnjič. Kljub selitvi v digitalni svet pa je podjetje za letos napovedalo izdajo knjige, v kateri bo zbrano ogromno zamisli in znanja, povezanega s pohištvom in dodatki.
---
MORDA VAS ZANIMA TUDI: To so izdelki, ki smo jih Slovenci v Ikei razgrabili