Predstavila se bo v okviru dela sejma, imenovanega Next, kjer se predstavljajo mlajša podjetja iz devetih držav. Na sejmu so tri različna območja Next, ki so jih poimenovali Carat, Personal Accessories in Modern Crafts, predstavljajo pa različna področja oblikovanja. Jagababa je bila izbrana v skupino šestih ustvarjalcev iz Evrope v sklop Modern Crafts, kjer se bodo predstavila izbrana nova manjša podjetja in družbe, ki želijo širiti trge za svoje ustvarjalne izdelke in se dolgoročno ustaliti na mednarodnih trgih.
Sejem Ecostyle
Sejem Ecostyle, ki so ga prvič izvedli pred dvema letoma, je namenjen izdelkom, ki ustrezajo načelom trajnostnega razvoja. Trg za zelene izdelke se iz leta v leto širi, tudi na področjih, ki so povezana z opremo in dekoracijo doma. Po podatkih organizatorjev kar 56 odstotkov kupcev redno kupuje izdelke iz sistema pravične trgovine. Zlasti pri mlajših opažajo večje zanimanje za ekologijo, družbeno odgovornost in usmerjenost v lokalno. Tokrat bo Ecostyle v znamenju družbeno odgovornega oblikovanja. Na njem bodo med drugim predstavili tudi izdelke, ki so jih naredili na delavnicah z ljudmi s posebnimi potrebami. Prav tako bo na ogled izbor izdelkov, ki nastajajo v Afriki in Aziji pod okriljem CBI (Centra za promocijo uvoza iz držav v razvoju), organizacije, ki pomaga izvažati na mednarodni trg izdelke majhnim in srednje velikim proizvajalcem iz držav v razvoju.
Sočasno poteka tudi prireditev Webchance, namenjena tistim, ki si želijo odpreti spletno podjetje, ustanoviti spletno trgovino, povečati prodajo prek spleta in podobno.
Prvič bo letos vzporedno potekal tudi sejem Eat + lifestyle, ki se bo podal na področje zelo aktualne teme, to je kuhanja oz. priprave hrane v povezavi z dekoracijo in dodatki za kuhinjo ter kuhanje.
Prav tako bo nekaj prostora odmerjenega mladim talentom, ki bodo svoje inovativne zamisli predstavili na delu sejma Talents. Tokrat se jih predstavilo 59 iz 14 držav.
Pestro dogajanje
Nemški profesor in oblikovalec Hansjerg Maier-Aichen, ki bo tudi tokrat imel vodenje posebnih oblikovalskih ogledov za novinarje, se bo osredotočil na pomen barv v oblikovanju.
Dogajanje so tudi tokrat popestrili s podelitvami nagrad, predavanji, okroglimi mizami in srečanji z oblikovalsko stroko. Med drugim so pripravili posebno predstavitev Window dressing live z zanimivimi predlogi dekoracije izložbe, ki jih bo tudi letos pripravila strokovnjakinja Karin Wahl. Z razstavljenimi primeri izložb in na kratkih predavanjih namreč svetuje, kako in s čim pritegniti kupce. Tokrat bo vzela za izhodišče kulturo in navade, povezane z novoletnimi prazniki v Franciji, Veliki Britaniji, Italiji in Skandinaviji.
Poleg novosti, ki jih bodo na svojih razstavnih prostorih postavila na ogled sodelujoča podjetja, bodo podelili oblikovalske nagrade. Med njimi Home & Trend Award za izdelke, povezane z opremo doma.