Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Interier

Nova zgodba sodelovanja Nike Zupanc

Slovenska oblikovalka Nika Zupanc je tokrat začela novo zgodbo sodelovanja z italijanskim podjetjem Natuzzi Italia, ki ga pri nas poznamo predvsem po izdelavi usnjenih sedežnih garnitur. Obsežna kolekcija z imenom Deep, ki jo je zanje oblikovala Nika Zupanc, je v ospredju novosti podjetja, ki bi jih morali predstaviti aprila na mednarodnem pohištvenem sejmu v Milanu.
Foto: arhiv podjetja Natuzzi Italia
Foto: arhiv podjetja Natuzzi Italia
21. 5. 2020 | 15:49
22. 10. 2024 | 11:09
4:10

Epidemija je ustavila tudi pohištveno industrijo. Največji mednarodni sejem pohištva in oblikovanja Salone del Mobile v Milanu, ki vsako pritegne množico obiskovalcev, in z njim tudi celotno dogajanje v središču mesta, je bil odpovedan. Tako zdaj vsako podjetje po lastni presoji predstavlja izdelke, ki bi jih sicer na ogled postavili na omenjenem dogodku.

Italijansko podjetje Natuzzi Italia je za letošnji sejem v Milanu načrtovalo predstavitev novosti z osmimi svetovno priznanimi oblikovalci, med njimi pa je v ospredju slovenska oblikovalka Nika Zupanc, ki je zanje zasnovala najobsežnejšo kolekcijo za opremo dnevnih sob in jedilnic z imenom Deep. Ta obsega tako zofe, naslanjače, tabureje, knjižne police in stole kot tudi dodatke, kot so svetila, ogledala in preproge.

Navdih Jadransko morje

Ozadje kolekcije Deep je koncept The Circle of Harmony, ki povezuje vse nove izdelke podjetja, ki so jih nameravali predstaviti na mednarodnem sejmu v Milanu. »Krog je bistvo harmonije, simbolizira prizadevanje za ravnovesje in popolnost. Toda za Natuzzi je krog tudi prostor za druženje in občudovanje lepote, idealen prostor, kjer se lahko srečajo različne interpretacije bistva blagovne znamke.«

Navdih za kolekcijo Deep so lepote Jadranskega morja, ki sega vse od Slovenije do Puglije, regije, kjer je bil leta 1959 ustanovljeno podjetje Natuzzi Italia, in ki je še vedno bistveni del identitete podjetja. Fluidne oblike vode lahko prepoznamo v neskončnih oblinah in krogih, ki so eklektično preoblikovani in dajejo pečat vsakemu kosu v kolekciji, lahko preberemo ob najavi kolekcije.

Oblikovalka Nika Zupanc je, kot pravi, navdušena nad izkušnjo sodelovanja. Podjetje Natuzzi Italia z novim kreativnim direktorjem Pasqualejem Natuzzijem Mlajšim spreminja kreativno vodenje, dodaja, k sodelovanju so namreč povabili drugačen krog oblikovalcev, kot so do zdaj z njimi sodelovali. Želeli so oblikovalsko drugačen pristop, pravi oblikovalka in ob tem dodaja, da gre za kolekcijo, ki je, kjer je to le mogoče, ekološko naravnana in trajnostna z uporabo materialov ter s kančkom sodobnosti.


Novi izzivi

»Po srcu sem industrijska oblikovalka. Serijska proizvodnja se razlikuje od butične, kjer skoraj ni omejitev. Bolj zanimivo in kreativno je delati znotraj omejitev,« še dodaja Zupančeva, ki bi tudi letos v Milanu znova predstavila številne nove izdelke, ki jih je oblikovala za različna podjetja, s katerimi je sodelovala že v preteklih letih. Ob snovanju kolekcije za podjetje Natuzzi Italia je med drugim tudi 14 dni preživela v Puglii, si ogledala tovarno, kjer nastajajo njihovi izdelki.

Po njenih besedah je to sodelovanje esenca tega, kar jo v industrijskem oblikovanju zanima, in korak naprej v njeni karieri. Rezultat je brezčasno eleganten nabor izdelkov, ki se ne ozirajo v preteklost, a s pridihom retra v sodobni in kozmopolitski preobleki.

Poleg Nike Zupanc so pri nastanku nove kolekcije sodelovali še Claudio Bellini, Mauro Lipparini, Maurizio Manzoni, Paola Navone, Marcantonio, Fabio Novembre in studio ByBorre – vsak s svojim slogom in pristopom k oblikovanju. Prvič jo bodo javnosti v celoti predstavili junija v Šanghaju na Kitajskem, ki za podjetje predstavlja velik in pomemben trg, na katerem je prisotno že dvajset let.

PREBERITE ŠE: Novi presežki Nike Zupanc na ogled v Milanu


VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine