Podjetja vsako leto postavijo na ogled množico novih izdelkov, iz katerih se izluščijo novi trendi, ki jih lahko upoštevamo pri opremi in dekoraciji interierjev. In kaj bo modno letošnjo jesen?
Skandinavski slog opreme je zagotovo med trendovskimi, a v nekoliko temnejši različici, v kateri poleg prevladujejo odtenki sivke, žajblja in pudrasto rožnate v kombinaciji lesa, usnja in kovine. Med modnimi je tudi eklektični slog opreme, v katerem se mešajo slogi in vzorci s celega sveta. Potem pa je tu še razkošni slog z materiali, kot so marmor, baker in žamet, in temnejšimi odtenki barv, kot so temno rdeča, modra, oker.
A hkrati z novimi trendi in izdelki se vse pogosteje izpostavlja premislek o velikih količinah novih stvari. Kot pravi Vincent Grégoire, kreativni direktor agencije NellyRodi, ki se med drugim ukvarja tudi s proučevanjem trendov na področju oblikovanja in interierjev, je treba razmišljati širše, to pomeni spoštovati človeške in naravne vire, s slednjimi tudi ravnati bolj preudarno, in podajati tradicionalna znanja novim generacijam. Po njegovem mnenju bi se morali osredotočiti na rokodelske izdelke in izdelke iz pravičnih trgovin, lokalne materiale ter seveda na nadgrajene in osvežene, predelane stare izdelke.
Na sejmu Maison & Objet, ki poteka vsako leto januarja in septembra, se je na skupnem razstavnem prostoru pod okriljem javne agencije Spirit Slovenija predstavilo tudi osem slovenskih podjetij: Asobi, Donar, Mizarstvo Bolčič, Posredništvo, proizvodnja in trgovina Žiga Lunder, Rimarket, Tapetništvo Luka Debevec, TKC in 3S Design.
Na razstavnih prostorih dveh italijanskih podjetij Ghidini1961 in Qeeboo je bilo na ogled tudi oblikovanje, ki ga je zanje zasnovala slovenska oblikovalka Nika Zupanc.