Sejem Blickfang poteka v treh različnih državah (v Avstriji, Nemčiji in Švici) in petih različnih mestih: v Baslu, Hamburgu, Stuttgartu, na Dunaju in v Zürichu. Pravzaprav Blickfang ni zgolj razstavno-prodajni sejem, ampak nekakšna platforma za oblikovanje. Sodelujoče oblikovalce izbere gostujoči kurator. Lani je bila to priznana francoska oblikovalka Inga Sempe, tokrat pa so ta način izbora opustili.
Letos so ob sejmu, ki ga po podatkih organizatorjev vsako leto obišče več kot sedemdeset tisoč obiskovalcev, v sodelovanju z nizozemskim veleposlaništvom pripravili tudi Pop-up trgovino, ki bo odprta naslednje tri mesece, v njej pa bo na ogled in na prodaj oblikovanje, ki prihaja iz Nizozemske.
Slovenska blagovna znamka BelaBela
Na Dunaju se bo na tokratnem Blickfangu med 27. in 29. oktobrom predstavilo 150 oblikovalcev iz 16 držav. Med njimi je tudi slovenska oblikovalka Jana Mršnik, ki ustvarja pod blagovno znamko BelaBela, in bo na sejmu Blickfang sodelovala že petič. Obiskovalcem bo na ogled postavila izdelke iz svojih kolekcij, med njimi bo v ospredju nova serija unikatnih izdelkov pod imenom Microoo. To so leseni namizni podstavki, ki so lasersko rezani ter ročno barvani in vezeni. "Inspiracija za kolekcijo so celice oz. spočetje, mikroskopske slike trenutkov združevanja in delitve (zigota). Igla (šivanka) lahko nastopa kot prispodoba laboratorijskih procesov injiciranja," pojasnjuje oblikovalka Jana Mršnik, kako je nastala serija podstavkov Microoo.
Osnovna barva podstavkov je črna, na njej pa, kot pravi oblikovalka, bela in modra barva sukanca lepo zažarita. "Prvo serijo sem predstavila že marca na istoimenskem sejmu v Stuttgartu, kjer je bila razprodana. Tako bom zdaj z velikim veseljem pokazala razširjeno kolekcijo, obogateno z novimi tehnikami in motivi," še pojasnjuje Mršnikova in dodaja, da imam s sejmom Blickfang dobre izkušnje. Po njenih besedah gre za prodajni sejem, na katerem lahko za razliko od predstavitvenega, kot je na primer sejem Ambiente v Frankfurtu, izdelke neposredno tržiš in s tem takoj preskusiš prodajnost izdelka pri končnih potrošnikih.