Peč na Rožnem studencu predstavlja reinterpretacijo tradicionalne lončene peči, ob njej se je možno pogreti, v njej kaj speči, hkrati pa vabi obiskovalce, da prostor, ki je nekoč predstavljal srečavališče Kočevcev, ponovno zavzamejo. "Peč, nastala po tradicionalni lončarski tehniki, predstavlja toplino domačega ognjišča ter vabi k druženju na robu gozda," so zapisali v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje (MAO), ti bodo po končanem bienalu peč predali v last in uporabo občine Kočevje.
BIO 25 je na sedmih lokacijah po Sloveniji ustvaril projekte, ki preizprašujejo naš odnos do sveta, v katerem živimo. Mednarodni ustvarjalci, ki so jih poimenovali prevajalci, so skupaj z izbranimi slovenski posamezniki, strokovnjaki z različnih področij, ki so jih poimenovali profili, razvijali možne scenarije za raziskovanje lokalnih in globalnih problematik, pri čemer so kot paradigmo uporabili današnje ozemlje Slovenije.
Skupina Zavzetje gozdov, v okvir katerega sodi tudi prej omenjena peč, je več mesecev na Kočevskem razvijala scenarije, kako na gozd pogledati drugače in kako spremeniti ustaljene predstave o tem, kaj lahko v gozdu počnemo ter na kakšne načine lahko z njim sobivamo.
Francoska oblikovalka Matali Crasset, ki se je podpisala pod številne izdelke svetovno priznanih blagovnih znamk, kot so Vitra, Alessi, Danese Milano, Campeggi, pa tudi Ikea in Carrefour, je po izobrazbi industrijska oblikovalka, diplomirala je na pariški šoli Ateliers – ENSCI. Na začetku si je delovne izkušnje nabirala pri slovitem Philippu Starcku v Franciji, nato pa je leta 2000 odprla svoj studio. "Za Matali Crasset je oblikovanje hkrati tudi raziskovanje, in to upošteva pri svojem delu, v okviru katerega si prizadeva tako služiti vsakodnevnim rutinskim opravilom kot tudi zaznavati trende prihodnosti. Njen pogled na svet je poznavalski in naiven hkrati, saj se sprašuje o očitnosti posameznih kodov, da bi jih potem laže razbila. Trenutno se ukvarja s participatornimi projekti na lokalni in globalni ravni ter v podeželskih in tudi urbanih okoljih."