Sejem ecostyle je namenjen izdelkom, ki pri izdelavi upoštevajo načela trajnostnega razvoja. Kot so povedali na novinarski konferenci, trg za tovrstne zelene izdelke iz leta v leto narašča, tudi na področjih, ki so povezana z opremo in dekoracijo doma. Pri mlajših kupcih opažajo vse večje zanimanje za ekologijo, socialno odgovornost in regionalno naravnanost. Med tem ko bo sejem webchance namenjen tistim, ki si želijo začeti s spletnim podjetjem, ustanoviti spletno trgovino, povečati prodajo preko spleta in podobno.
Sicer pa bodo na sejmu tako kot vsako leto na ogled novosti in trendi. Med drugim pripravljajo posebno predstavitev, ki so jo tokrat poimenovali "Winter shopping", predstavlja pa zanimive dekoracije izložb, ki jih bo pripravila strokovnjakinja Karin Wahl. Z razstavljenimi primeri izložb in na kratkih predavanjih bo svetovala, kako na ta način pritegniti kupce.
Sejem Tendence je prvi med jesenskimi predstavitvami trendov. Preteklo leto ga je obiskalo 46 tisoč ljudi, razstavljalo pa 1.858 razstavljavcev iz 87 držav. Po doslej znanih podatkih se bo letos na njem predstavila tudi slovenska blagovna znamka Belabela.