Pop-up dom, ki je prvič zaživel leta 2012, je nastal na pobudo Oblikovalskega kolektiva Rompom in drugih mladih slovenskih ustvarjalcev s področja oblikovanja. Namen projekta je bil, kot so takrat povedali pobudniki projekta, da s skupno vizijo in v skupnem prostoru nastopijo s ponudbo oblikovno in tehnološko dovršenih izdelkov lastne proizvodnje. Tako imajo izdelki večji potencial in omogočajo jasen pregled nad kakovostjo sodobnega domačega oblikovanja ter dolgoročno pomenijo uveljavitev slovenske kreativne industrije kot pomembnega dela kulture in gospodarstva. Projekt so že takrat popestrili z različnimi dogodki in druženji: z brezplačnim arhitekturnim svetovanjem, kulinaričnimi dogodki, glasbenimi večeri, predavanji.
S Pop-up domom so slovenski ustvarjalci in oblikovalci nadaljevali tudi konec preteklega leta, v nekoliko drugačni podobi – v obliki enomesečne trgovine z več kot 100 oblikovalskimi izdelki 60 mladih ustvarjalcev v prvem nadstropju Tobačne ulice 5. Rdeča nit projekta je bila»coworking«, to je skupinski delovni prostor, ki omogoča medsebojno povezovanje.
Pozneje so sodelovali tudi na razstavah v tujini, in sicer v Benetkah v galeriji AplusA in v Milanu na razstavi Ventura Lambrate v okviru milanskega tedna oblikovanja.