"Alples je pred kratkim praznoval 60. letnico svojega delovanja. Kljub velikim družbenim spremembam v naši domovini in globalnim spremembam v svetu, smo vedno našli pot razvoja in naravnega sobivanja v lokalnem okolju. Še posebej veliko preizkušnjo smo doživeli pred desetimi leti ob katastrofalnih poplavah v Selški dolini. Pa vendar je iz takrat zalite gradbene jame zrasel modern skladiščno-distribucijski center s salonom pohištva. V Alplesu je trenutno zaposlenih 160 sodelavcev, letni poslovni načrt pa predvideva približno 13 milijonov evrov proizvodnje in prodaje. Del naše prodajne ponudbe letos zaokrožujemo z novo generacijo kuhinj, ki so poleg drugih programov predstavljene v prenovljenem salonu," je povedal direktor podjetja Alples Franc Zupanc.
Nove kuhinje
Po besedah Franca Tolarja je nova generacija kuhinj zasnovana na poznavanju kupcev, njihovih potreb, navad in načinu bivanja. "So plod lastnega znanja, upoštevane so najvišje zahteve glede kakovosti, funkcionalnosti, trajnosti in dizajna. Kuhinje so načrtovane z upoštevanjem trajnostnega razvoja, uporabljeni so materiali na osnovi lesa in moderni materiali z možnostjo razgradnje," je še pojasnil Tolar in dodal, da so upoštevani tudi ergonomski standardi.
Poleg lesa pri izdelavi kuhinj uporabljajo tudi druge materiale, ki so obstojni in lahki za vzdrževanje ter so osnova za sodobno kuhinjo. Kot še pravi Tolar, se kuhinje po zahtevnosti tehnoloških obdelav, izbranih materialih, končnih obdelavah in opremi. "Na voljo je 49 barv in oblik vrat, predalov in drugih površin, od lesenih odtenkov, enobarvnih odtenkov in steklenih površin. Površine so obdelane s sodobnimi premazi, ki so obstojni za obrabo in vlago," še pravi Franc Tolar iz podjetja Alples, ki večino svojih izdelkov proda v Sloveniji. Izvoz pa predstavlja približno 40 odstotkov deleža prodaje. Izdelke lastne blagovne znamke prodajamo tudi v tujino. Poleg držav bivše Jugoslavije izvažajo tudi na Slovaško, z letošnjim letom pa so začeli tudi v Švico in Francijo. Lani so v Sloveniji prodali 1500 kuhinj, s širitvijo ponudbe pa za prihodnje leto načrtujejo izdelavo vsaj 2000 kuhinj. Poleg proizvodnje lastne blagovne znamke se ukvarjamo tudi z opremljanjem različnih javnih objektov.