Po izkušnjah Tanje Skaza iz podjetja Plastika Skaza, ki je na sejmu predstavljalo dizajnerske kuhinjske izdelke C!Cuisine in koš za biološke odpadke Bokashi Organico, pri nas znan kot Organko, je kupcev, ki želijo doma uporabljati okolju prijazne izdelke, vedno več. »Zavedanje o pomenu našega odnosa do okolja je čedalje večje in z njim tudi iskanje izdelkov, ki so okolju prijazni, kakovostni in seveda uporabni,« pojasnjujejo v podjetju.
Povpraševanja na sejmu so podjetje spodbudila, da namerava v prihodnje še razširiti nabor izdelkov, ki spodbujajo lastno ekološko pridelavo hrane ter podpirajo življenjski slog ljubiteljev vrtnarjenja, je po zaključku sejma pojasnila direktorica Tanja Skaza. »Razvijali bomo ne le novega Organka, ampak celo linijo izdelkov za vrtnarjenje, kot so recimo lopatke. Iz tega bomo sestavili zgodbo o ekološki ozaveščenosti in koristnosti kompostiranja. Podpiramo namreč življenjski slog ljubiteljev vrtnarjenja, ko lahko nadzoruješ, kaj je v zemlji, kjer gojiš svoje rastline.«
Podjetje pa se je z enega največjih sejmov na tem področju vrnilo še z enim pomembnim spoznanjem, in sicer, da kupci, kljub veliki konkurenci na trgu, iz leta v leto bolj zaupajo izdelkom, ki so oblikovani in izdelani v Sloveniji.
Na sejmu so poleg Plastike Skaza sodelovali še podjetje Status iz Metlike, ki je predstavilo vakuumski aparat, Etnika Slog d.o.o. s predmeti domače obrti in dodatki azijskega porekla, Equa s stekleničkami za vodo Mismatch, podjetje Geor d.o.o. Elerji s kuhinjskimi pripomočki iz najlona ter podjetje Evostil d.o.o. z blagovno znamko Breka, pod katero izdelujejo lesene okrasne izdelke in dodatke za vsakodnevno uporabo v kuhinji.