Poleg novosti, ki jih bodo na svojih razstavnih prostorih pripravila podjetja, ima sejem vodilno vlogo pri ustvarjanju in napovedovanju trendov, ki jih zanje od leta 1991 pripravljajo različni strokovnjaki. Trende vedno povzamejo tudi v knjigi, ki izide ob sejmu. Letos so jih naslovili Being in so rezultat raziskovanja skupine mednarodnih oblikovalcev iz oblikovalskih studiev iz šestih držav (Francije, Japonske, Nizozemske, ZDA, Nemčije in Brazilije) pod vodstvom oblikovalke Anne Marie Commandeur iz studia Stijlinstituut iz Amsterdama.
Letošnji trendi, kakor napovedujejo, odražajo duh časa in življenjski slog sodobnih potrošnikov. Pripravili so štiri popolnoma različne smernice pod vodilom Kakršen dom, takšen človek, s katerimi so želeli pokazati, da je dom pomemben vidik posameznikove osebnosti. Kot pravijo napovedovalci trendov, je v današnjem času pravi izziv najti nove rešitve, ki bo še izboljšale naš dom in način življenja.
Sicer pa organizatorji in nekatera podjetja pri novih kolekcijah napovedujejo tudi medijsko odmevna sodelovanja. Tako je že pred nekaj dnevi nemško podejtje PS-International napovedalo novo kolekcijo tapet, ki so nastale v sodelovanju z enim največjih nemških producentov in glavnim sodnikom v nemških talent šovih (DSDS in Das Supertalent) Dietrom Bohlenom, ki se ga spomnimo tudi iz pop dueta Modern Talking, priljubljenega v osemdesetih letih prejšnjega stoletja.
Sejem bo obiskal tudi priznani oblikovalec Karim Rashid, predstavil bo novo tehnologijo tiskanja pri podjetju HP. Prav tako priznanega vsestranskega oblikovalca Luigija Colania so napovedali pri podjetju Marburg Tapetenfabrik, s katerimi je sodeloval že v preteklosti. Modna oblikovalka Jette Joop pa bo predstavila novo kolekcijo barv za dom za podjetje J. W. Ostendorf.
Več o trendih, predstavitvah slovenskih podjetij in drugem dogajanju na sejmu Heimtextil v Frankfurtu preberite v prihodnjih dneh.