Sejem vsako leto pritegne množico obiskovalcev. Poleg novih izdelkov, ki jih za to priložnost pripravijo podjetja, so na ogled tudi posebne predstavitve trendov v notranjem oblikovanju, razglasijo pa tudi oblikovalca leta. Letos si je ta naziv prislužil katalonski oblikovalec Eugeni Quitllet, ki bo v Parizu postavil na ogled svoja izbrana dela. Quitllet je oblikovalec, ki je v zadnjem času pogosto med avtorji izdelkov najprepoznavnejših blagovnih znamk v svetu oblikovanja. Do zdaj je sodeloval že s podjetji, kot so Kartell, Driade, Flos, Alias, Magis, Dedon. K njegovi prepoznavnosti pa je pripomoglo tudi sodelovanje s slovitim Starckom. Njegova dela bodo v Parizu na ogled na posebnem razstavnem prostoru v hali 7.
Slovensko oblikovanje
Med številnimi razstavljavci bo na ogled tudi oblikovanje, ki prihaja iz Slovenije. Na sejmu bo sodelovala blagovna znamka Rex Kralj, ki izdeluje stole oblikovalca Nika Kralja, zasnovane v prejšnjem stoletju. Kot pravijo v podjetju, je letošnje leto skorajda prelomno za blagovno znamko Rex Kralj. Predstavitev na sejmu bodo popestrili z izdajo prvega kataloga z naslovom Timeless, ki govori o šestdesetletni oblikovalski tradiciji. Obiskovalcem bodo med drugim na ogled postavili naslanjač Lupina, klubsko in jedilno mizo CC, ki sta nastali na podlagi Kraljevega koncepta stola CC. Omenjene novosti bodo na ogled tudi med 1. in 5. februarjem na sejmu Habitat v španski Velencii.
Slovensko podjetje Plastika Skaza bo svojo ponudbo izdelkov za dom v Parizu predstavilo pod sloganom Think Colourful (Razmišljaj barvito). "Razstavili bomo izdelke blagovne znamke C!Cuisine, ki jih prodajamo že v več kot 25 barvah. Posebej bomo izpostavili štiri nove barve, ki sledijo modnim smernicam za sezono 2016/2017, in sicer so to pastelni odtenki roza, fuksije, modre in vijolične," pojasnjuje direktorica podjetja Tanja Skaza in dodaja, da bodo poleg novih barv predstavili tudi razvoj izdelkov iz novih materialov na osnovi reciklatov in biomase. "Vizija podjetja je namreč izdelava izdelkov iz materialov, ki ne obremenjujejo okolja in jih je mogoče bodisi ponovno uporabiti v proizvodnem procesu bodisi je vir vstopnih materialov obnovljiv," še odgovarja direktorica podjetja Tanja Skaza.
V ospredju sejemske predstavitve, kot še dodaja sogovornica, bodo lončki, ki so jih v zadnjih štirih letih izdelali kar 550.000, skoraj toliko jih načrtujejo tudi za letos, skupaj jih bo tako že milijon. "Pred leti sem si zastavila cilj – vsaj en lonček v vsakem slovenskem gospodinjstvu. Danes lahko rečem, da nam je uspelo. Seveda se je takrat marsikdo spraševal, zakaj ravno plastični lončki, če pa smo navajeni steklenih kozarcev. Zase in za svojo družino lahko rečem, da nihče več ne seže po steklenem kozarcu, ampak uživamo v barvitosti plastičnih lončkov. Vsakokrat lahko izberemo drugačnega, odvisno od razpoloženja. In če nam po nesreči pade iz rok, nič hudega, saj ostane nepoškodovan," še dodaja Tanja Skaza.
V Parizu so se prvič predstavili leta 2014, že več let pa sodelujejo tudi na sejmu Ambiente v Frankfurtu, ki se odvija v prvi polovici februarja. "Glede na to, da smo razvojno usmerjeno podjetje, ki dela za znane multinacionalke, tudi menimo, da so predstavitve na trendseterskih sejmih v tujini nujne. Takšni sejmi so namreč dobra priložnost za ustvarjanje novih poslovnih priložnosti, po drugi strani pa podjetju nastavijo ogledalo. Odzivi na dosedanje sejemske predstavitve kažejo, da smo pri svojem delu uspešni in peljemo razvoj v pravi smeri," še pojasnjuje sogovornica.
Na sejmu v Parizu bo svoje večnamensko modularno pohištvo predstavilo tudi slovensko podjetje Lina design, ki ga vodi oblikovalec Damjan Uršič. Veliko pozornosti so preteklo leto zbudili s počivalniki Luna na svetovni razstavi Expo v Milanu. Sicer pa so se pred tem že predstavljali na mednarodnih pohištvenih sejmih v Kölnu in Milanu, pa tudi na tednu oblikovanja v Londonu. V Kölnu so dve leti zaporedoma njihove izdelke tudi nagradili. Pred dvema letoma so za žoge za sedenje prejeli glavno nagrado za inovacije v notranjem oblikovanju (Interior innovation award 2014), ki jo podeljuje nemška oblikovalska zbornica, in nagrado pohištvenega sejma ter tudi glavno nagrado obiskovalcev sejma, lani pa za kolekcijo okroglih taburejev znova nagrado nemške oblikovalske zbornice.